Heb al 3 weken een phil & teds vibe kinderwagen. Heb hem gekocht met duoseat, maar zoontje is daar nog te jong voor. Ik zit nu een overweging te maken tussen 3 opties: 1. cocoon oftewel babynestje 2. adapters voor maxicosi 3. de peanut reiswieg Ik denk dat ik voor 2 of 3 ga, maar nu komt het: NERGENS FATSOENLIJK TE KRIJGEN!!! Het staat vaak wel op de sites, maar is dan niet op voorraad (babydump, babypark) Op Marktplaats ook niks te vinden.... Waar kopen jullie die dingen? Word er langzamerhand moe van om met de baby in de draagzak te moeten lopen terwijl ik achter een phil & teds duowagen loop!
Wij hebben hem destijds bij Hartkamp for kids aangeschaft. Goede service, misschien kunnen ze je verder helpen. Succes!
Hoi Assi, En nu bij de prenatal met de 15% korting actie dan? Of anders dan toch een cocoon? Wat ben ik blij dat ik ruim op tijd aan het kijken ben. Ik heb de xl cocoon bij Babydump besteld, die zou dan met de rest van het kamertje geleverd worden in oktober (die datum stond nl al). Ik ben nl pas in december uitgeteld. En ergens anders op marktplaats de gewone cocoons? Succes!!
Hier in de buurt bij de babyspeciaalzaak, is voor ons besteld en was binnen 1 week binnen. We hadden de xl-cocoon wel gelijk erbij besteld en kleine man heeft er dik 7 maanden in gelegen! Maar hebben ze jullie niet duidelijk verteld bij aankoop dat ze pas vanaf een maandje of 6 in de duo-sit kunnen zitten? Dat had je nu veel ergernis bespaard.
Bij mij is dat bekend en volgens mij bij Assi ook, alleen kan ze nergens een xl cocoon vinden (zover bij mij bekend) er is te lang levertijd en haar kindje is al geboren dus ze heeft hem direct nodig.
Hallo Assi, ik zou even bellen met de importeur van Phil&Teds in Nederland. Zij heten Ideavelop en zitten in Goor Ik heb ook een Phil&Teds en had geen adapters voor het tweede zitje. Zij hebben mij direct dezelfde dag nog kosteloos de juiste adapters toegestuurd. Echt super service, dus wellicht kunnen zij je ook verder helpen. Ik ben zo vrij geweest om je even een bp-tje te sturen met de persoonsgegevens van de importeur. Succes!
Ik heb de smart met peanut en levertijd was een week of zes bij babydump. Dus dat schiet ook niet echt op. Direct bij de leverancier lijkt me de beste tip inderdaad! Succes.
erg bedankt! @ sunshine, bedankt voor je tip @pluutje, thanks voor de pb! komt zeker goed uit voor in de toekomst! vind het echt bizar dat al die online winkels niks op voorraad hebben..... heb inmiddels via MP een 2 mnd oude phil&teds cocoon gescoord. het is niet de vibe cocoon, maar die van de explorer. hij rood/zwart. volgens mij moet dat gewoon passen en hoe lang gaat zo een cocoon nou mee... ga ook adapters bestellen zodat de maxicosi erop kan. dat doe ik via de winkel die sunshine hierboven heeft gelinkt. eerst ff bellen of ze hem hebben. de peanut wieg is mij te duur want misschien wil hij daar niet eens in liggen.
Heb inmiddels ook de adapters besteld via Hartkampforkids.nl (thanks @ sunshine ) Heb ze eerst gemaild met de vraag of het nog in voorraad was en kreeg vrijwel direct een mail terug. Nog volop in voorraad! Dus meteen besteld. Goede winkel! Ga voortaan mijn spullen daar bestellen!