Even een tip, die ik zelf ook gekregen heb, en waar ik dolblij mee ben! Wij hebben een Joolz Day Earth, we zagen een mooie aanbieding, en hebben de wagen mee genomen. Enige nadeel vond ik, was het kleine boodschappenmandje wat er bij kwam. We vonden de Geo het prijs verschil niet waard ondanks de grotere boodschappenmand. Nu kreeg ik de tip van iemand om te kijken naar de Mutsy boodschappenmand. En verrek, die past precies om het frame van de Joolz! Nou kan ik gerust boodschappen doen met kleine Wellicht wisten mensen dit al, zo niet, is het misschien een handige tip!
Wat een goede tip! Wij twijfelen ook, maar dit is een goede oplossing. Mutsy is volgens mij dezelfde fabrikant, dus niet zo gek dat het past !!
Gode tip zeg, dankjewel! Je bedoelt deze neem ik aan? Mutsy Igo Shopping Bag | Mutsy Igo Lite + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump Lijkt me dat het ook meer gewicht kan hebben doordat het niet aan de duwstang hangt zoals de Joolz tas. En kun je de wandelwagen in zijn geheel inklappen met mand op het frame of moet je die er dan eerst even af halen?
Ja die is t Ik heb m nog niet ingeklapt geprobeerd, denk dat die er af moet. Maar de mand is plat op te vouwen.
Volgens mij had ik de XL boodschappentas wel gewoon onder de bak? Maar dit is ook een goede oplossing!
De xl boodschappentas van joolz is hier al 15 maanden in gebruik bij bak en zit, fantastisch ding! Ik doe nog steeds veeeeel boodschappen en kan alles meenemen in de xl boodschappenmand!
Ooh.. Nou ja, was mij meerdere keren verteld in meerdere winkels dat dat niet kon Maar vind de maand sowieso fijner
Als dat mandje past samen met het meerijdplankje van de Joolz en de wagenbak zou het helemaal ideaal zijn hihi. Iemand die combi al geprobeerd?
Ik heb ook een Joolz en wil ook de xl boodschappen net. Heb bij de prenatal gezien dat dit gewoon kan met de wagenbak Alleen nu ik dit zie twijfel ik wel. Waar gaat meer in? Lijkt mij dat in de xl boodschappen net toch wat meer kan
Ik heb de Mutsy mand gehaald, bedankt boor de tip! In de winkel waren ze ook wel blij dit ontdekt te hebben!
Kan het xl boodschappennet wel in combinatie met het meerijdplankje? En dan de wagenbak erop? Heb ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht om te proberen.
Durf ik niet te zeggen, ik heb geen boodschappen net. Maar de mand van de Mutsy kan net. Wordt wel krap!