De klamboe die destijds boven het ledikantje van onze dochter hing, gaat nu voor onze tweede gebruikt worden. Hij moet echter nodig even gewassen worden, maar nu blijkt de ring er niet uit te kunnen. Ben al naar de stomerij geweest, maar ook daar willen ze de ring eruit kunnen halen en dat gaat dus niet. Omdat er ook wat kleine vlekken in zitten, vraag ik mij af of gewoon weken in de badkuip voldoende zou zijn... Daarnaast heb ik even aan onze schoonmaakster gevraagd wat zij zou doen en zij dacht dat het weken in de badkuip wel eens zou kunnen zorgen voor een vlekkerig eindresultaat Iemand een goede tip om zoiets te wassen?
Als de ring niet gaat roesten.. zou ik kiezen voor de badkuip. Maar dan moet je wel zeker weten dan de ring niet gaat afgeven. Vitrages doe ik ook altijd in bad.
Het bad lijkt de beste oplossing, het enige is dat ik niet denk dat de vlekken er op die manier uitgaan. Het is toch meer weken dan wassen in de badkuip...
Misschien kun je alleen de 'sluier' in bad hangen en de ring er buiten houden? Maar grote kans dat de ring van kunststof is en dan kan wel alles mee in bad. Klein beetje wasmiddel gebruiken en goed naspoelen.
Heb de ring er toch met veel moeite uit weten te krijgen! Hoe kan ik hem nu het beste wassen? Fijnwas en de vlekken apart behandelen?