boodschappenmand Mutsy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tresje, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    hallo dames
    ik ben pas bevallen van mn 3e kindje. ik heb nog steeds dezelfde kinderwagen als bij de eerste. een Mutsy( 4 wielen)
    hij is nog prima alleen irriteer ik me dus weer aan het lage mandje eronder. je kan er zo weinig in kwijt. het valt er al gauw uit want het is gewoon te laag.
    nu heb ik gezien dat er speciale manden te koop zijn voor de mutsy.
    nu vraag ik me af of die ook onder mijn wagen passen aangezien hij al ruim 8 jaar oud is.
    heeft iemand hier ervaring mee??

2. Bika

Bika Niet meer actief

Ligt aan het type mutsy denk ik, heb oude mutsy's gezien waar hij best op kan. Heb je als frame ronde buizen zeg maar van een cm of 3 denk ik dat het is zo uit mn hoofd? Dan zal het wel passen.

3. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb de 4 rider, daar past hij op. Maar hij past volgens mij niet op de transporter. De stangen moeten rond zijn en niet ovaal oid.
    Ik heb de mand ook. Onder de kinderwagen kun je er niet heel goed bij. Maar ik klikte hem er steeds af om hem te v ullen en deed hem er dan weer onder.
    Als ik de wandelwagen naar mij toe heb, dan past hij er helemaal niet goed onder. Dus n u gebruik ik hem al heel lang niet. Ik heb het nog niet geprobeerd met de wagen van mij af gericht, maar ik denk wel dat dat de beste optie is. Want dan kun je er denk ik het makkelijkst dingen in doen.

4. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Anders even met je kinderwagen langs een babywinkel. Daar kan je dan even passen ....

5. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ronde stangen, dan zou het moeten passen. Met een kinderwagenbak kun je de mand ook prima gebruiken, alleen moet je de boodschappen van voren erin doen. Daarna het zitgedeelte van je af, dan kun je er helemaal goed bij. Ik ben superblij met de mand, er past zoveel in! Ongeveer net zo veel als in een grote boodschappentas.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou voor de zekerheid gewoon even met je wagen langs een babywinkel gaan. Je krijgt er twee haken bij, die je aan het frame bevestigt. De stangen moeten inderdaad rond zijn. Die haken blijven altijd zitten. De mand kan er op zich wel in blijven als je het frame inklapt, maar dan moet er dus geen doosje eieren inzitten. :p Ook als hij leeg is, valt hij er bij mij vaak alsnog uit als ik het frame daarna weer uit klap. Ik haal hem er dus altijd uit, ook als er niks in zit.

Verder vind ik het een ideaal ding. Hoewel hij pas echt goed bereikbaar wordt als je de wandelwagen gebruikt met het zitje van je af. Maar ook voor die tijd kun je hem al wel gebruiken hoor!

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    dank jullie wel!!!
    ik kan dus met de gewone reiswiegbak ook mn boodschappen erin doen?? of is dat erg lastig??

8. Bika

Bika Niet meer actief

Nee hoor, met reiswieg is het het makkelijkst in te komen

9. Ara

Ara Lid

10 okt 2012
    6
    0
    0
    Games produceren en aanverwante projecten begeleid
    Utrecht
    #9 Ara, 10 okt 2012
    Laatst bewerkt: 10 okt 2012
    De mand is eigenlijk alleen bedoeld voor de 4-rider/urban rider maar ik heb hem ook op de Slider toegepast. (Ik heb zowel de Slider als de 4-rider gehad omdat ik op een gegeven moment een Duo Seat nodig had).
    Mutsy levert er standaard bepaalde haken aan waardoor de mand altijd op één plek zit. Deze standaard stand is niet altijd even handig en zijn niet eens toepasbaar op de Slider met zijn wat dikkere buizen. Maar door gebruik te maken van kinderwagen haken (zoals de buggy hooks van Think-King) kon ik de mand op een andere positie hangen en er zelfs gemakkelijker vanaf halen. Echt heel handig!
    ps. Overigens ben ik nu net mijn kinderwagen en onderdelen aan het verkopen, als je geïnteresseerd bent kan ik de mand aan je doorverkopen? Is nog in prima staat! Alleen de Think-King haken komen er niet bij want die gebruik ik nu op de buggy.

Deel Deze Pagina