Ik ben hoop zoek naar een bedverkleiner voor een ledikantje. Ik weet dat ik hem gewoon kort op kan maken maar vind dat er zo vreemd uit zien. Prenatal had hem helaas niet dus waar dan wel?
Wat ziet er zo vreemd uit dan? Alle babybedjes in Nederland worden zo opgemaakt, snap niet zo goed wat je dan 'vreemd' vind? Heb eigelijk ook nog nooit van een bedverkleiner gehoord. Wat moet ik me daar bij voorstellen (even voor mijn nieuwsgierigheid...)?
Vind het er zo kaal uit zien als het bedje zo kort opgemaakt is. Je gebruikt dan maar een klein stukje bed terwijl voor mijn gevoel het hoofdje bovenin hoort. Gewoon een gevoelsmatig dingetje haha. Het is een soort verhoging die je halverwege het bedje vastmaakt tussen de spijlen waar je dan de voetjes van de baby tegenaan kunt leggen in plaats van tegen de bodem van het bedje. De baby ligt dan iets hoger in het ledikantje.
Ooooh! Ik had er echt nog nooit van gehoord... Maar als ik dat plaatje zo zie, als je het bedje opmaakt, dan heb je toch zo'n gekke 'bult' in de deken zitten? Dat zou ik dan weer vreemd uit vinden zien.
Nooit geweten dat dit bestond. Ik ga eens kijken of ik dit niet kan maken met de gewone lakens. Tot wanneer moet je het bedje eigenlijk kort opmaken? Toch maar een paar maanden?