boodschappennetje voor de quinni buzz

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anja 29, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    heb last bijn penatal zo zwartboodschappennetje gekocht ik dacht makkelijk voor de boodschappen in te doen maar het netje past niet om de stangen heen wie weet waar je wel een boodschappenzak kan kopen die je eraan kan hangen want alleen zo tas die eronderaan zit vindt ik te weinig!

2. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    De Hema verkoopt ook netjes....

3. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    passen die wel op de quinni buzz?van de hema

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij die van de Hema zitten lussen met klitteband. Die kan je groter of kleiner maken. Maar je zou voor het net wat je nu hebt misschien ook zelf wel een klittebandsluiting kunnen maken.

5. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Die van de Hema past niet op de Buzz!

6. skatje22

skatje22 Actief lid

16 sep 2006
    197
    0
    0
    Ik heb gewoon zo´n boodschappenmandje van het merk Quinny zelf.
    Het is een assesoire die je erbij kunt kopen, die klik je dan ook in de voorste stang i.v.p eromheen

Weet niet hoe duur het is want ik had hem dankzij mijn goed onderhandelende moeder gratis bij mijn kinderwagen gekregen 8) 8)

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb gewoon het boodschappen netje van de prenatal en mijn vriend heeft deze vast gezet met 2 tairaps(hoe je het ook schrijft) dit werkt prima ben inmiddels wel al aan de 2e bezig dit omdat ik heb af en toe erg vol stouw hihi.

onderop heb ik er een van quinny zelf maar die bedoelde je niet meen ik toch?

8. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Ik heb het antwoord nu voor het boodschappennetje je moet die zwarte bandjes onder de hete kraan doen en dan langzaam een beetje langer trekken dan passen ze wel om de stang heen van de quinni buzz :) :) :)

Deel Deze Pagina