Dierentuin

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora86, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik weet niet of hier toevallig pas nog een topic over is geweest , maar ik wil op de verjaardag van mini naar de dierentuin. Nu wil ik graag weten welke dierentuin er nou écht de moeite waard is.

Burgers zoo ben ik ongeveer 2 jaar geleden geweest , mij viel het toendertijd wat tegen. Verder ben ik eigenlijk al jaren niet meer naar een dierentuin geweest.

Apenheul en dolfinarium , is dat ook nog leuk? En kan je er een hele dag vertoeven?
    Wie o wie helpt ons uit de brand :)
    groetjes.

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Apenheul is leuk.. Ik ga wel mee! :p

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

emmen!! en dan vooral het oude gedeelte,

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.072
    3.863
    113
    Hoe oud wordt mini?
    Wij hebben sinds kort een abonnement op Ouwehands dierentuin. Best leuk, dan zetten we ze lekker bij de Ravotapia neer en gaan wij daar zitten met een kopje koffie.
    Dat is een overdekte grote glazen hal met een enorme zandbak, kleine watertjes, glijbaantjes, klimtoestellen, wiebeldingen etc. Daar vermaken ze zich prima (1,5 jaar en 3,5 jaar oud).
    Ouwehands Dierenpark Rhenen - Spelen tussen de dieren

Ik vind Burgers Zoo een mooiere dierentuin, maar voor kinderen vind ik Ouwehands wat leuker. Apenheul is ook wel leuk hoor, maar vanaf een jaar of 2,5 a 3, dan is dat wel leuk voor een halve dag en heb je alles gezien.

5. JBG

JBG Fanatiek lid

6 nov 2010
    1.270
    0
    0
    Administratief
    Brabant!
    Ben ook fan van Apenheul!!

Weet niet waar je woont, maar ik ben in volgens mij veldhoven (brabant) naar een papegaaienpark geweest,mocht je ze ook voeren, heel leuk! En er zaten ook allemaal andere dieren!

Dolfinarium vind ik leuker als kids wat ouder zijn, is heel veel met shows vind ik....

Dierenpark in Rhenen is ook leuk!

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik vind de apenheul echt niet leuk meer!
    vorig jaar geweest, bijna geen enkele aap liep nog los en veel apen zijn heel goed in verstoppen en zie je niet eens!
    Ook het dolfinarium is niet meer wat het geweest is en volgens mij erg duur.

de leukste vind ik nog Blijdorp of ouwehands dierenpark (met dat mooie berenbos) daar ga ik graag nog heen als ik de kans krijg :) ouwehand ook vooral omdat de hondjes dan mee mogen ;)

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind Burgers Zoo de mooiste dierentuin die er is hoor...

Apenheul is geen reet meer aan, Dolfinarium is echt extreem duur

8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ouwehands dierenpark!! Ben er nog maar 2 keer geweest maar vind het geweldig.
    Voorheen gingen we altijd naar Emmen maar dat vind ik niet leuk meer, te vaak gezien :)

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij zijn vorig jaar in april geweest, en er liepen genoeg doodshoofd aapjes los, ik vond het een mooi park, idd aantal apen zag je slecht, maar de meeste waren toch wel goed zichtbaar.

onze uk was toen 1 jaar en 3mnd en vond het geweldig (nu is ze dan ook gek op apen)

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Apenheul is pas vanaf april open.

Ik zou gaan voor Dierenpark Emmen.

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zo dan veel reacties meteen al bedankt all!

Uk word 3 jaar! Ik zat zelf naar Rhenen te kijken ook , lekker groot. Ben er alleen nog nooit geweest.
    Apenheul leek me indd ook iets voor een halve dag.

Overigens heb ik in Veldhoven gewoond , dus Papegaainpark ben ik echt zo ontzettend vaak geweest (ben gek op papegaaitjes).

En burgers zoo was toendertijd ook bezig met verbouwen als ik het me goed herinner..

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
  13. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Als eerste Emmen, 2e keuze Rhenen en 3e keuze Amersfoort. Alledrie echt superleuk voor zowel volwassenen als kinderen.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Rhenen is ook leuk! En je hebt er een grote overdekte speeltuin met zand, daar hebben we al 3 uur doorgebracht:D

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

safaripark heb ik wel eens over gehoord dat ze aapjes fokten om weer door te verkopen aan laboratoriums, misschien gebeurt dit wel meer maar had toen spontaan geen zin meer om te gaan ;)

ouwehand is heel erg leuk, alleen hadden ze er volgens mij geen olifanten (maar ik kan me vergissen) Niet dat je kleine net super gek is op olifanten natuurlijk, dat zou sneu zijn!

16. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik vind ouwehands leuk zeker ook met de speeltuinen. verder is Amersfoort een favoriet niet groot, maar wel erg leuk. En Blijdorp vind ik mooi zeker ook als het slecht weer is kun je daar goed terecht

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Veel reacties over Rhenen , ik deenk dat dat m word. Tis maar een uurtje rijden ook. Morgen hak ik de knoop door..

18. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Beeksebergen is ook heel erg gaaf! Veel te doen!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.072
    3.863
    113
    In Rhenen heb je ook olifanten.
    Voor dat hotel/pannenkoekenhuis is het gratis parkeren als je vroeg bent (geloof tot een half uur/uur na opening).

20. hulkie

hulkie Actief lid

12 feb 2010
    218
    0
    0
    weet niet hoe oud je kindje is, maar ik zou voor Emmen gaan.
    in het nieuwe gedeelte zit een pinquin collonie waar je doorheen kan wandelen. en Yukatan zit daar ook, een soort speeltuin binnen. echt heel leuk.
    maar qua dieren is het ouwe gedeelte mooier.
    ik geloof dat je met hetzelfde toegangsbewijs naar beide delen kan.

Deel Deze Pagina