Ik weet niet of hier toevallig pas nog een topic over is geweest , maar ik wil op de verjaardag van mini naar de dierentuin. Nu wil ik graag weten welke dierentuin er nou écht de moeite waard is. Burgers zoo ben ik ongeveer 2 jaar geleden geweest , mij viel het toendertijd wat tegen. Verder ben ik eigenlijk al jaren niet meer naar een dierentuin geweest. Apenheul en dolfinarium , is dat ook nog leuk? En kan je er een hele dag vertoeven? Wie o wie helpt ons uit de brand groetjes.
Hoe oud wordt mini? Wij hebben sinds kort een abonnement op Ouwehands dierentuin. Best leuk, dan zetten we ze lekker bij de Ravotapia neer en gaan wij daar zitten met een kopje koffie. Dat is een overdekte grote glazen hal met een enorme zandbak, kleine watertjes, glijbaantjes, klimtoestellen, wiebeldingen etc. Daar vermaken ze zich prima (1,5 jaar en 3,5 jaar oud). Ouwehands Dierenpark Rhenen - Spelen tussen de dieren Ik vind Burgers Zoo een mooiere dierentuin, maar voor kinderen vind ik Ouwehands wat leuker. Apenheul is ook wel leuk hoor, maar vanaf een jaar of 2,5 a 3, dan is dat wel leuk voor een halve dag en heb je alles gezien.
Ben ook fan van Apenheul!! Weet niet waar je woont, maar ik ben in volgens mij veldhoven (brabant) naar een papegaaienpark geweest,mocht je ze ook voeren, heel leuk! En er zaten ook allemaal andere dieren! Dolfinarium vind ik leuker als kids wat ouder zijn, is heel veel met shows vind ik.... Dierenpark in Rhenen is ook leuk!
Ik vind de apenheul echt niet leuk meer! vorig jaar geweest, bijna geen enkele aap liep nog los en veel apen zijn heel goed in verstoppen en zie je niet eens! Ook het dolfinarium is niet meer wat het geweest is en volgens mij erg duur. de leukste vind ik nog Blijdorp of ouwehands dierenpark (met dat mooie berenbos) daar ga ik graag nog heen als ik de kans krijg ouwehand ook vooral omdat de hondjes dan mee mogen
Ik vind Burgers Zoo de mooiste dierentuin die er is hoor... Apenheul is geen reet meer aan, Dolfinarium is echt extreem duur
Ouwehands dierenpark!! Ben er nog maar 2 keer geweest maar vind het geweldig. Voorheen gingen we altijd naar Emmen maar dat vind ik niet leuk meer, te vaak gezien
wij zijn vorig jaar in april geweest, en er liepen genoeg doodshoofd aapjes los, ik vond het een mooi park, idd aantal apen zag je slecht, maar de meeste waren toch wel goed zichtbaar. onze uk was toen 1 jaar en 3mnd en vond het geweldig (nu is ze dan ook gek op apen)
Zo dan veel reacties meteen al bedankt all! Uk word 3 jaar! Ik zat zelf naar Rhenen te kijken ook , lekker groot. Ben er alleen nog nooit geweest. Apenheul leek me indd ook iets voor een halve dag. Overigens heb ik in Veldhoven gewoond , dus Papegaainpark ben ik echt zo ontzettend vaak geweest (ben gek op papegaaitjes). En burgers zoo was toendertijd ook bezig met verbouwen als ik het me goed herinner..
De Beekse Bergen Safaripark Beekse Bergen, daar kun je maar beter uit de buurt blijven Leuke dierentuin waar veel dieren niet in hokken zitten maar 'los lopen'. Onderweg kom je regelmatig speeltoestellen tegen, ook leuk
Als eerste Emmen, 2e keuze Rhenen en 3e keuze Amersfoort. Alledrie echt superleuk voor zowel volwassenen als kinderen.
Rhenen is ook leuk! En je hebt er een grote overdekte speeltuin met zand, daar hebben we al 3 uur doorgebracht
safaripark heb ik wel eens over gehoord dat ze aapjes fokten om weer door te verkopen aan laboratoriums, misschien gebeurt dit wel meer maar had toen spontaan geen zin meer om te gaan ouwehand is heel erg leuk, alleen hadden ze er volgens mij geen olifanten (maar ik kan me vergissen) Niet dat je kleine net super gek is op olifanten natuurlijk, dat zou sneu zijn!
ik vind ouwehands leuk zeker ook met de speeltuinen. verder is Amersfoort een favoriet niet groot, maar wel erg leuk. En Blijdorp vind ik mooi zeker ook als het slecht weer is kun je daar goed terecht
Veel reacties over Rhenen , ik deenk dat dat m word. Tis maar een uurtje rijden ook. Morgen hak ik de knoop door..
In Rhenen heb je ook olifanten. Voor dat hotel/pannenkoekenhuis is het gratis parkeren als je vroeg bent (geloof tot een half uur/uur na opening).
weet niet hoe oud je kindje is, maar ik zou voor Emmen gaan. in het nieuwe gedeelte zit een pinquin collonie waar je doorheen kan wandelen. en Yukatan zit daar ook, een soort speeltuin binnen. echt heel leuk. maar qua dieren is het ouwe gedeelte mooier. ik geloof dat je met hetzelfde toegangsbewijs naar beide delen kan.