Morgen hebben we een pretecho, en komen we (als hij/zij het wil laten zien heet dat) te weten of je een jongen of meisje krijgen. Mijn schoonouders, schoonbroer en schoonzusje denken dat het een meisje is, mijn vriend ook (die had ook gedroomd dat het een meisje is) Mijn oma denkt dat het een jongen is. Ik zou het helemaal niet weten. Ik heb geen voorgevoel, ik heb alleen een keertje gedroomd dat ik een meisje aan het verschonen was. Ze zeggen dat een meisje je schoonheid aan je ontrekt, ik ben er niet beter op geworden sinds de zwangerschap in ieder geval Dus morgen ben ik eens benieuwd of die voorspellingen en dat bakerpraatje kloppen!
Spannend,ik ben benieuwd of het klopt. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik er zelf heilig van overtuigd dat het een jongetje zou zijn dus toen we de echo kregen en de verloskundige zei het is een meid.Dacht ik ja dat kan echt niet hoor Tuurlijk was ik ook super blij dat het een meid was maar was gewoon zo overtuigd vanmezelf. Tijdens de zwangerschap van mijn zoon had ik geen voorgevoel (of ik durfde niet meer omdat ik er de vorige keer zo naast zat ) Iedereen zei een jongen en ze hadden gelijk! Liefs Claudia
een meid ontrekt de schoonheid van je ? hmz de enige keer dat ik er tijdens mijn zwangerschap niet uit zag was dat ik in verwachting was van mijn zoon bij de meiden straalde ik gewoon , dus tja
Spannend hoor, ik zou het aan de ene kant niet willen weten maar ik denk dat ik als veel meiden en ook dus net als jou niet kan wachtten. Liefs Jolie
Wij weten wat het word en de reacties zijn echt verdeeld, voor de rest weet dus niemand het. De een zegt ik zie het aan je buik en je gezicht enz enz. Echt lachen en de meeste zitten er gewoon naast, maar probeer het niet te laten merken.
Als mensen mij en mijn buik zien zeggen ze een jongen (draag naar voren en straal), maar het is echt een meid (2x heel duidelijk op echo gezien). Volgens de geslachtskalender zou het ook een jongen worden. Zat er dus ook naast. Pendel klopte overigens wel.
Bij mij is het 50-50 wat iedereen zegt. Zelf de echo's. bij 1 was het duidelijk een echte meid en bij de andere echo was het overduidelijk een knul. Nou goed wij weten het dus absoluut niet. We wachten met (on)geduld af.
Weg met de voorspellingen en bakerpraatjes die op mij van toepassing waren: We krijgen een knulletje! Superblij zijn we ermee! Het enige wat klopt, is de geslachtskalender
Gefeliciteerd! Ik kan je vertellen, dat jongens ook echt heel erg leuk zijn! (heb dan ook wel de leukste, hihi)
hoi, van harte gefeliciteerd en idd praatjes maar toch had je oma gelijk?die d8 toch dat het een knulletje zou worden,leuk hoor liefs beeby5
haha dus het bakerpraatje wordt dan nu "jongetjes halen de schoonheid bij mama vandaan" van harte gefeliciteerd meis
Dankje allemaal! En het moet toch wel een hele mooie knul worden ja, omdat ik er niet meer op mijn paasbest uitzie