Ervaring retour bol.com

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 6 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Afgelopen Mei 2015 heb ik via bol.com een Junior matras van Abz voor onze dochter besteld.
    Een prima matras maar toen ik het matras had ontvangen zag ik dat de stiksels van de zijnaad niet helemaal netjes waren afgewerkt maar vond het geen probleem.
    Nu verschoonde ik afgelopen week haar matras en bleef ik met mijn nagel haken en trok het stiksel deels los.
    Als je doortrekt zou je het helemaal open kunnen trekken.
    Ik zie de binnenzijde van het matras nu ook zitten en ik moet er op letten met opmaken van het bed.
    Nu kan ik natuurlijk zelf het losgekomen deel vastzetten maar aan de andere kant denk ik van ik heb 2 jaar garantie en waarom niet gewoon terugvallen op de garantie.
    Het is geen goedkoop matras en ze zal er nog zeker 2 jaar op liggen.
    Kan ik nu gewoon een mail sturen naar bol.com en heeft iemand ervaring ermee hoe coulant ze zijn in de service?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Niet zo zeer met producten die stuk zijn maar wel met 2 boeken die kwijt zijn geraakt en een keer een spel. Kreeg gewoon een nieuwe!

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind ze zeer coulant. Zou ze gewoon een mail doen.

4. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Bol.com heeft een super klantenservice. Ik zou even mailen of bellen.
    Ik had laatst problemen met iets retourneren wat ik via bol.com had besteld maar een andere leverancier had. Die leverancier wilde het niet terug nemen. Heeft me 1 mailtje gekost en ik mocht retourneren en kreeg mijn geld terug.

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb ook goede ervaring met de bol.com.

Wij hadden vorig jaar zo'n smoothie maker/mixer gekocht maar die begon na 6 maanden ineens te roken en te stinken ( zonder enige reden ). Heb hem toen kosteloos op mogen sturen ( via het AH Bol.com afleverpunt ) na 5 dagen kreeg ik een mail dat hij niet te repareren was en kreeg ik een nieuwe kosteloos toegestuurd.

Ze zijn bij de Bol.com heel erg van het samen met de klant naar een passende oplossing zorgen. Dus ik zou ze gewoon een mail sturen. Ik had namelijk precies het zelfde als jou, ik twijfelde of ik ze wel zou mailen maar heb toen ook gewoon een mail gestuurd, ik dacht ook ik kan het allicht proberen toch?

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.615
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bedankt voor de reacties en dan ga ik inderdaad gewoon een mail sturen en zien wat er van komt.
    Ik ben vaak zo een type die denkt van laat maar en dan nog gek genoeg zijn om anders maar een nieuw matras te kopen hihi.
    Morgen even een berichte sturen.

7. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou bellen! Ik heb echt zeer goede ervaring met bol. Ze komen de klant volgend mij altijd tegemoet.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij zijn erg tevreden over hun afwikkeling van kapotte artikelen. Ons zoontje had een auto met afstandbediening gekregen met kerst. Was na korte tijd al kapot. Gebeld met klantenservice. Diezelfde dag werd nog een nieuwe auto door hun verzonden en wij konden met dan met de doos van die auto de oude weer retour zenden. Keurig geregeld!

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat heb ik dus ook altijd :D

Het is dat mijn man zei '' Joh je kan het toch vragen, vragen staat vrij '' Toen dacht ik, ja hij heeft wel een punt. Nee heb je en Ja kan je krijgen :D

Succes!

10. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.526
    856
    113
    Hier ook de ervaring dat ze problemen heel netjes oplossen.

11. s82

s82 Actief lid

10 mei 2011
    451
    18
    18
    Zeker hele goede ervaringen mee.
    Ze namen binnen een paar uur al contact op.

12. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen, ik zou het gewoon proberen als ik jou was 😉

13. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Vanochtend nog gebeld over mijn ereader, die mankementen vertoont. Ondanks dat het net buiten de garantie valt, mag ik hem opsturen en krijg ik mijn geld terug. Erg netjes.

14. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Met bol hele goede ervaringen, stuk beter als coolblue in ieder geval!

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Grappig! Hier bij beide al eens gehad at een product stuk was en ik het gewoon mocht houden maar wel een nieuw product kreeg.

TS zeker even contact zoeken!

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Gewoon bellen, ze zijn echt niet moeilijk. Ik word altijd super goed geholpen

Deel Deze Pagina