Afgelopen Mei 2015 heb ik via bol.com een Junior matras van Abz voor onze dochter besteld. Een prima matras maar toen ik het matras had ontvangen zag ik dat de stiksels van de zijnaad niet helemaal netjes waren afgewerkt maar vond het geen probleem. Nu verschoonde ik afgelopen week haar matras en bleef ik met mijn nagel haken en trok het stiksel deels los. Als je doortrekt zou je het helemaal open kunnen trekken. Ik zie de binnenzijde van het matras nu ook zitten en ik moet er op letten met opmaken van het bed. Nu kan ik natuurlijk zelf het losgekomen deel vastzetten maar aan de andere kant denk ik van ik heb 2 jaar garantie en waarom niet gewoon terugvallen op de garantie. Het is geen goedkoop matras en ze zal er nog zeker 2 jaar op liggen. Kan ik nu gewoon een mail sturen naar bol.com en heeft iemand ervaring ermee hoe coulant ze zijn in de service?
Niet zo zeer met producten die stuk zijn maar wel met 2 boeken die kwijt zijn geraakt en een keer een spel. Kreeg gewoon een nieuwe!
Bol.com heeft een super klantenservice. Ik zou even mailen of bellen. Ik had laatst problemen met iets retourneren wat ik via bol.com had besteld maar een andere leverancier had. Die leverancier wilde het niet terug nemen. Heeft me 1 mailtje gekost en ik mocht retourneren en kreeg mijn geld terug.
Ik heb ook goede ervaring met de bol.com. Wij hadden vorig jaar zo'n smoothie maker/mixer gekocht maar die begon na 6 maanden ineens te roken en te stinken ( zonder enige reden ). Heb hem toen kosteloos op mogen sturen ( via het AH Bol.com afleverpunt ) na 5 dagen kreeg ik een mail dat hij niet te repareren was en kreeg ik een nieuwe kosteloos toegestuurd. Ze zijn bij de Bol.com heel erg van het samen met de klant naar een passende oplossing zorgen. Dus ik zou ze gewoon een mail sturen. Ik had namelijk precies het zelfde als jou, ik twijfelde of ik ze wel zou mailen maar heb toen ook gewoon een mail gestuurd, ik dacht ook ik kan het allicht proberen toch?
Bedankt voor de reacties en dan ga ik inderdaad gewoon een mail sturen en zien wat er van komt. Ik ben vaak zo een type die denkt van laat maar en dan nog gek genoeg zijn om anders maar een nieuw matras te kopen hihi. Morgen even een berichte sturen.
Ik zou bellen! Ik heb echt zeer goede ervaring met bol. Ze komen de klant volgend mij altijd tegemoet.
Wij zijn erg tevreden over hun afwikkeling van kapotte artikelen. Ons zoontje had een auto met afstandbediening gekregen met kerst. Was na korte tijd al kapot. Gebeld met klantenservice. Diezelfde dag werd nog een nieuwe auto door hun verzonden en wij konden met dan met de doos van die auto de oude weer retour zenden. Keurig geregeld!
Dat heb ik dus ook altijd Het is dat mijn man zei '' Joh je kan het toch vragen, vragen staat vrij '' Toen dacht ik, ja hij heeft wel een punt. Nee heb je en Ja kan je krijgen Succes!
Vanochtend nog gebeld over mijn ereader, die mankementen vertoont. Ondanks dat het net buiten de garantie valt, mag ik hem opsturen en krijg ik mijn geld terug. Erg netjes.
Grappig! Hier bij beide al eens gehad at een product stuk was en ik het gewoon mocht houden maar wel een nieuw product kreeg. TS zeker even contact zoeken!