Ik denk dat ik m pas na volgend weekend ga opzetten, dus na de 15e. Meestal doe ik t net een weekje voor de kerst.
Als het lukt gaan we hem dit weekend halen maar mijn man had alweer andere plannen gemaakt... Dus denk dat hij zondagavond wel opgetuigd staat... WIl er ook zo lang mogelijk van genieten maar niet voor de sint...
Wij zetten 'm ook zaterdag. Vind het altijd wel gezellig met zo'n boom in huis, maar wil 'm wel pas na pakjesavond zetten, dus daarom zaterdag!
Ik denk dat het volgende week wordt. Woensdag de 10e ben ik vrij, duss.. Hele dag de tijd om het huis in kerstsfeer om te toveren.
Ik heb mijn boom net gezet, ik doe hem normaal op 6 december zetten met mijn verjaardag, maar ben bijna uitgeteld en heb steeds al behoorlijk wat weeen en ben dus bang dat ik er straks geen tijd meer voor heb, en omdat ik een echte kerstgek ben kan geen boom dus echt niet dus heb hem al lekker staan.
Hier komt er geen boom, in verband met een sloopgrage kat Die laat er echt niks van heel! Alleen losse kerstversiering dus. Die komt er vanaf volgend weekend, dus 13/14 december. Dit weekend vind ik nog iets te dicht bij sinterklaas!
Oww ik verheug me er al zo erg op. Ik denk dat we hem volgende week een keer zetten. Als mijn man maandag vrij is zetten we hem maandag. Heerlijk alles weer versieren
We gaan zaterdag de boom halen, maar wanneer we hem gaan opzetten weet ik nog niet, moet eerst nog werken zaterdag en zondag vieren we nog sinterklaas dus ik denk dat het maandag wordt dat hij in de kamer komt. Heerlijk, vind het erg gezellig in huis en verheug me er ook weer helemaal op!
Maar hoe kun je nu sinterklaas vieren als de sint en zijn pieten alweer naar Spanje zijn vertrokken? Wie bezorgd dan de cadeautjes?
ik wilde hem eigenlijk maandag pas zetten dus heb dat ook gestemd, misschien dat het al eerder gebeurd maar ik denk het niet. Als het aan mijn man lg kwam er geen boom xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx