hoi allemaal Onze zoon die in mei 6 wordt krijgt een mooie surroundset ( of hoe dat ook heet ) op zn kamer .... met disco lichten etc . Nu willen we hem er iets bijgeven waar muziek al op staat... Maar nu komt het: Naar welke soort muziek luisteren jullie jongens ?! Vind het zo lastig!!! Hij is er nog niet zo mee bezig dus wat ga ik erop zetten ?! Kinderen v kinderen ?! Feestmuziek ( toeter op Mn waterscooter ? ) Werkelijk GEEN idee Alvast bedankt voor de tips
Hier meisjes, maar ze hebben twee cd’s (of eigenlijk vier, want het zijn dubbel cd’s) van Kidszone waarvan ze het merendeel van de nummers wel leuk vinden. De jongste vindt Kinderen voor Kinderen ook nog leuk (maar staan vaak ook een of twee nummers van op de Kidszone cd’s.) Wellicht kun je uit het overzicht van Kidszone cd’s concrete titels/artiesten halen.
Oeh neefje luisterde destijds nog veel naar de kabouterplop liedjes en in de auto hebben ze geloof ik de foute kinder cd ofzo, in de andere tak is bij de ene nog woezel en pip en de ander luistert inderdaad t niveau waterscooter. Heeft studio 100 of de efteling niet een of andere kindercd? Die maken plop, piet piraat etc. als je t niet direct in de winkels kan vinden is youtube nog een uitkomst, je kan t nog downloaden terwijl je verder zoekt waar je m legaal kan krijgen. Niet alles is even makkelijk te vinden. Dochter hier luistert eigenlijk naar alles behalve r&b, club, dance en techno, dat komt mn huis niet in. Hier staat er geregeld metal, klassiek, salsa of radio (meestal Arrow) aan als tegenhanger op de bumba, nijntje en de Jokie en Jet (efteling) maar dat is beneden en zij is 2 en heeft nog niet echt een voorkeur.
Dochter luistert kids top 100, verschillende muziek dus. Zoon van 6 is gek op hippe gasten (rockmuziek voor kinderen)
Hier helemaal niks. Muziek doet hem nog niet veel dus vooral gewoon q music in de auto. Soms vraagt hij naar mijn favo's dus gemakkelijk voor mij.
Hier veel Nederlandstalige muziek bij de zesjarige. Maar... Is het niet een beetje gek om zo'n cadeau te geven als hij (nog) geen interesse in muziek heeft?
In ieder geval iets waar je zelf niet aan stoort hahahaha. Onze knul is bijna 5 en hier staan vooral luisterboeken op. Echte kinderliedjes wat nieuwere en oudere liedjes. Je zou bij de kringloop kunnen kijken, staan bij ons kinderen voor kinderen bij. Ze kosten 4 voor 1 euro dus kun je nog eens wat uitproberen
Cowboy billyboem, liedje van sesamstraat, pinguindans, papegaaientwist dat zijn hier nu populaire liedjes/cd's
Kidszone inderdaad. Misschien 1cd kopen/erop zetten en als hij 'm een tijdje heeft kan ie zelf aangeven wat ie wil hebben aan muziek. Radio valt hier ook altijd gewoon in de smaak