Muziek ?!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door allstar, 23 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    hoi allemaal :)

Onze zoon die in mei 6 wordt krijgt een mooie surroundset ( of hoe dat ook heet ) op zn kamer .... met disco lichten etc . Nu willen we hem er iets bijgeven waar muziek al op staat...

Maar nu komt het:
    Naar welke soort muziek luisteren jullie jongens ?! Vind het zo lastig!!!
    Hij is er nog niet zo mee bezig dus wat ga ik erop zetten ?!
    Kinderen v kinderen ?!:confused:
    Feestmuziek ( toeter op Mn waterscooter ?:D ) Werkelijk GEEN idee :roflmao:

Alvast bedankt voor de tips

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Mijn kinderen luisteren vooral naar pop muziek (sky radio vinden ze geweldig).

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.866
    113
    Mijn 6 jarige is gek op Justin Bieber en top40 liedjes.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Hier meisjes, maar ze hebben twee cd’s (of eigenlijk vier, want het zijn dubbel cd’s) van Kidszone waarvan ze het merendeel van de nummers wel leuk vinden. De jongste vindt Kinderen voor Kinderen ook nog leuk (maar staan vaak ook een of twee nummers van op de Kidszone cd’s.)
    Wellicht kun je uit het overzicht van Kidszone cd’s concrete titels/artiesten halen. :)

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Oeh neefje luisterde destijds nog veel naar de kabouterplop liedjes en in de auto hebben ze geloof ik de foute kinder cd ofzo, in de andere tak is bij de ene nog woezel en pip en de ander luistert inderdaad t niveau waterscooter.

Heeft studio 100 of de efteling niet een of andere kindercd? Die maken plop, piet piraat etc. als je t niet direct in de winkels kan vinden is youtube nog een uitkomst, je kan t nog downloaden terwijl je verder zoekt waar je m legaal kan krijgen. Niet alles is even makkelijk te vinden.

Dochter hier luistert eigenlijk naar alles behalve r&b, club, dance en techno, dat komt mn huis niet in. Hier staat er geregeld metal, klassiek, salsa of radio (meestal Arrow) aan als tegenhanger op de bumba, nijntje en de Jokie en Jet (efteling) maar dat is beneden en zij is 2 en heeft nog niet echt een voorkeur.

allstar vindt dit leuk.
  6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Hier heeft zoon v 6 een cd van Hazes.
    N.a.v Leef .. hij vond de andere liedjes ook prachtig.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Dochter luistert kids top 100, verschillende muziek dus.
    Zoon van 6 is gek op hippe gasten (rockmuziek voor kinderen)

8. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.961
    3.844
    113
    Vrouw
    Hier helemaal niks. Muziek doet hem nog niet veel dus vooral gewoon q music in de auto.
    Soms vraagt hij naar mijn favo's dus gemakkelijk voor mij. :roflmao:

9. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier veel Nederlandstalige muziek bij de zesjarige.

Maar... Is het niet een beetje gek om zo'n cadeau te geven als hij (nog) geen interesse in muziek heeft?

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    In ieder geval iets waar je zelf niet aan stoort hahahaha. Onze knul is bijna 5 en hier staan vooral luisterboeken op. Echte kinderliedjes wat nieuwere en oudere liedjes. Je zou bij de kringloop kunnen kijken, staan bij ons kinderen voor kinderen bij. Ze kosten 4 voor 1 euro dus kun je nog eens wat uitproberen

11. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Cowboy billyboem, liedje van sesamstraat, pinguindans, papegaaientwist dat zijn hier nu populaire liedjes/cd's

allstar vindt dit leuk.
  12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kidszone inderdaad. Misschien 1cd kopen/erop zetten en als hij 'm een tijdje heeft kan ie zelf aangeven wat ie wil hebben aan muziek. Radio valt hier ook altijd gewoon in de smaak

Deel Deze Pagina