Was ik vandaag in het postkantoor met 1 verjaardagskaart .... Dag mevrouw, ik wil graag 1 postzegel. Dat kan niet, ze gaan per 10. ?!? Ja, maar ik heb maar 1 kaart, dus heb maar 1 zegeltje nodig.... Dat kan niet ze gaan per 10.... is nieuw. Ja maar, ik heb maar 1 kaart, geen 10. Dus, je kunt in het postkantoor geen losse postzegel meer kopen, omdat ze met een PROEF (let wel een proef, geen beslissing die officieel is aangekondigd) bezig zijn van TNT. Zou klantvriendelijker zijn !? Nou, ik net zolang gedramt voor 1 zegeltje van maar liefs 44 cent (12 % duurder dan in 2006, maar dat even terzijde!) en uiteindelijk toch gekregen. Moet niet gekker worden met die monopoliebedrijven, ze weten van gekkigheid niet meer wat ze als volgend onderwerp moeten bedenken om de klant te pesten! Of zou het een proef zijn om ons geduld en irritatiegrens te testen? Lang leve de TNT! Of ben ik nou aan het mierenn eh... aaien? xx Booey Kortelont!
Ik wist geeneens dat je nog losse zegeltjes kon kopen. ikzelf vind het wel handig, heb je altijd een zegeltje bij de hand. groetjes
ja daar ben ik laats ook achter gekomen echt stom, maar kan je ook niet meer je kaart daar meteen achterlaten meestal kan je dan wel 1 postzegel kopen.
Nou , ik vind het ook ontzettend irri hoor Ik verstuur bijna nooit een kaart , dus hoef ook geen 10 zegels te hebben Dan liggen er hier hoogst waarschijnlijk nog 9 tegen de tijd dat het nieuwe jaar zich aankondigd . En ja , dan gaan de prijzen meestal weer omhoog en moet je weer nieuwe kopen . Ik vertik het om met kerst gewone zegels te gebruiken omdat die kerstzegels goedkoper zijn . En nu steken die kaarten en zegels maar in hun *** (ergens waar het heeeeeeeeeeeel donker is hihi ) . Gelukkig zie ik de mensen die ik een kaart zou willen geven/sturen vrij vaak en dus geef ik ze gewoon (bv met verjaardagen enzo ) . Groetjes Joyce
Ja precies! Ben dus niet aan het mierenaaien! Ik woon over de grens en voor die 3 kaarten die ik in het jaar verstuur in Nederland wil ik geeneens 10 in de la hebben liggen! Ik kan bij de bakker ook gewoon 1 krentebol los kopen en bij de groenteboer ook 1 prei, waarom moet ik dan hemel en aarde bewegen voor 1 postzegel bij het postkantoor zelf notabene?! Grrrr, ik dacht dat die lui zelf de frankeermachine hadden uitgevonden! TNT, Tis Niet Tegeloven ........
Als je je kaart aflevert doen ze er wel gewoon 1 postzegel op hoor en voorzover ik weet kan je al heel lang niet meer 1 losse postzegel kopen en dat de postzegels dit jaar duirder zouden worden is al een tijdje bekend gebeurt overigens maar eens in de 5 jaar ofzo verder is het alleen duurden voor kleine poststukken voor de wat duurdere van meer dan een kilo is het juist goedkoper geworden vroeger gingen de bedragen door tot 3 euro nu gaat het niet verder dan 2,60
Wat een belachelijke dame dan 0o is het een plaatsgebonden proef dan want ik heb vorige week zelfs nog post bij het postkantoor laten frankeren iig ik zou de tpg klantenservice een mailtje sturen met je klacht
Ja heb ik gedaan, nou ben benieuwd. Ik dacht eerst zelf ook, volgens mij snapt die dame het zelf niet, ik had de week ervoor ook nog gewoon een kaart gebracht niks aan de hand, werd gewoon gefrankeerd. Maf toch! Kijk prijsverhogingen da's tot daaraan toe, maar je dan gelijk verplichten tot aankoop van 10, vind ik ver gaan.
Nou breek me de bek niet open over de TNT.. mijn vriend en ik zijn in september verhuisd en hebben toen beiden een verhuisservice moeten afsluiten omdat we een verschillende achternaam hebben... Nou kwam al die tijd post op ons nieuwe adres aan van de nieuwe bewoners van ons oude adres! Die een compleet andere naam hebben... ook post geadresseerd met "voor de nieuwe bewoners van" werd gewoon naar ons nieuwe adres doorgestuurd. Ik heb daarop 2 klachtenmails (1 in november en 1 in december) gestuurd naar de TNT, in januari maar eens gebeld en het zou die dag (jaja) in behandeling worden genomen. Krijg ik een mailtje terug dat ze niks meer kunnen doen omdat de verhuisservice inmiddels is afgelopen (liep tot 28 december)! Nou jaaaaa Ik heb meteen weer een giga boze mail er achteraan gestuurd dat het te schandalig voor woorden is, dat zij mijn klachten dusdanig lang laten liggen totdat de verhuisservice is afgelopen en dat ze er vervolgens niks meer aan kunnen doen...nou ik dacht het niet. Zou toch wat zijn, als ieder bedrijf dat deed... Is toch niet mijn fout dat zij te weinig mensen in dienst hebben om alle klachten af te handelen?! Stelletje malloten! Ik wist overigens ook niet dat je tegenwoordig niet meer een losse postzegel kunt kopen.. wat een onzin. Ik koop zelf wel altijd een setje van 10 voor als ik een brief op de post moet doen, dat gebeurt toch wel 1 a 2 keer per maand dus dan loont het de moeite. Ben erg benieuwd of en wanneer je reactie krijgt op je klacht!
Ik heb begrepen dat de regering van mening is dat de postzegel weer goedkoper moet worden. Dus weer 35 cent geloof ik. En problemen met de post? Soms krijgen we geen post of het komt 11 dagen te laat. Een mail gestuurd en er wordt aangegeven dat we moeten aangeven wanneer we de post niet ontvangen. Hoe moet ik dat doen? Alsof ik weet wanneer iemand dan ook post verstuurd naar ons. Liefs Lydia
Kun jij niet ff ervoor zorgen dan dat er gewoon weer losse postzegels te koop zijn en dat mijn klacht serieus behandeld wordt
Doen ze hier in amsterdam ook niet. En teon ik er wel 10 kocht, moest ik hem echt met opzet laten liggen voor ze hem in de zak deed. Ik begreep trouwens bij het programma kassa dat het geen proef betrof hoor.
Je kunt al heel lang geen 1 zegel meer kopen. Ik snap niet echt dat ze tegen je zeggen dat het om een proef gaat. Naar mijn weten is dat al zeker een aantal jaar zo. Ik heb bij de "ptt" gewerkt, en toen was dat ook al zo. Bij de bruna of elk ander soortgelijk winkeltje kun je wel 1 zegel erop laten plakken als je daar je kaart koopt.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ik kom niet meer bij hoe verzinnen ze het? ik had net 2! jaja TWEE! velletjes postzegels gekocht en toen gingen ze de prijs verhogen. dus kon ik weer TWEE velletjes van 5 eurocent erbij kopen... afzetters
Ik moest zaterdag 80 postzegels hebben met een ooievaar. Maar ze gingen per 50. Dus of ik ff 100 postzegels wilde kopen... Ja tuurlijk, geld groeit toch op mn rug. Vorige week kwamen ze een pakketje brengen. Gezien mn b.i. en mn zwangerschap loop ik langzaam. Die gast stond binnen 30 seconde de doos in mn brievenbus te proppen, maar t paste niet... Inhoud kapot, ik over de pis natuurlijk. En hij? Ja, ik kan er ook niks aan doen hoor, moet je maar sneller lopen... grrrrr nee tnt post, het is er echt niet op vooruit gegaan!
pfff ik had van de week ook een inzinking mbt TNT: Ik had van die theeglazen van de pickwick besteld. Keurig de brief gewogen, postzegels geplakt: Kwam het hele boeltje terug omdat er dus vijf cent te weinig op zat, en "DE/Pickwick weigert alle met port belastte artikelen". Zucht. Ik had dus helemaal niet meegekregen dat het tarief omhoog was gegaan. Nu heb ik dus EN geen theeglazen, EN ik mag 50 cent boete betalen aan de TNT. Ben wel benieuwd of ik, als ik niet betaal, ook nog een herinnering krijg.... Lekker kosteneffici"ent zou dat zijn (NOT!). Maris
Ik had het vorige week met zegels voor het buitenland, had er 1 nodig van 72 cent en moest ook een velletje kopen !