Hoi allemaal! Ben net weer thuis van mijn bezoekje aan de gyn. Hij heeft nu gekeken hoe mijn baarmoederslijmvlies reageert op zijn zwemmertjes. Nu hebben ze bij ons niet de klassieke samenlevingstest gedaan zoals ik hier vaker lees (avond ervoor klussen, ochtend erna kijken of de zwemmertjes overleefd hebben). Onze gyn heeft terplekke Huubs zwemmertjes en een beetje van mijn baarmoederslijmvlies onder de microscoop gelegd en kon zo zien dat het goed op elkaar reageerde. (volgens mij noemde hij het de slight of zoiets....) Zijn er meer meiden bij wie het zo is gedaan? Of is mijn gyn een rare?
Fijn dat de uitslag goed was! Ik heb geen ervaring met samenlevingstesten, dus ook niet met deze. Een ander vast wel. Succes verder!
Nee deze ken ik ook niet. Wel een fijnere test lijkt me dan de standaard samenlevingstest. Goed om te horen dat de test geslaagd is!
Ik heb er inderdaad wel eens van gehoord. Bij ons is het zo niet gegaan, maar ik denk dat deze methode misschien nog wel duidelijker is. Omdat ze het dan onder de microscoop kunnen bekijken.
Oke, had er zelf nog nooit van gehoord namelijk. Al vond ik het wel erg prettig... tenminste voor zover zoiets prettig kan zijn.... We konden bij de gyn zelf ook nog door de microscoop kijken om al die zwemmertjes mooi te zien bewegen. Echt geweldig!
Fijn dat ze goed op elkaar reageerde! Lijkt me idd erg bijzonder om te zelf zelf door een microscoop. Heel veel succes gewenst verder! Liefs Mirre
Hoi , deze test kende ik ook nog niet. Lijkt mij wel wat betrouwbaarder dan de standaard samenlevingstest. Dan zit er toch vrij veel tijd tussen 'samenkomst' van sperma en slijm. Ook bij de gewone samenlevingstest wordt overigens door de micorscoop gekeken. deze hadden wij afgelopen woensdag: niet veel maar wel wat zwemmers, dus geslaagd!
He Jelske, Bij ons is het ook op de andere manier gedaan. Maar die test was negatief, alles lag dood. Ik heb dat zelf ook gezien door de microscoop. Maar grappig was dat ik die maand dus zwanger was en het "wonder" zich dus al wel gewoon voltrokken had. Zou dus wel eens kunnen dat de manier van jouw gyn, stukken beter is. Maar je weet in ieder geval dat de zaadjes wel graag zwemmen bij jou