boooring!!!!

Discussion in 'De lounge' started by monkeylove, Apr 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eerised90

Eerised90 VIP lid

Ja maar dat is op een gegeven moment ook niet meer bevredigend Mora als je graag wat met je vent wil doen...

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Misschien zit hem iets dwars waar hij niet over wil praten?
    Sommige mannen voelen zich ''gefaald'' als jullie bijv. financieel niet goed zitten.
    Ik zou hem er zo veel mogelijk mee confronteren en anders maar desnoods afspraken maken hoelang hij per dag achter de pc kan zodat hij ook genoeg tijd over heeft voor jou en je gezin.
    Het klinkt misschien heel kinderachtig maar wie weet helpt het;)

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    He bah kan me best voorstellen dat je hier van baalt! Ik hoop dat het snel goedkomt en julie het snel weer gezellig hebben!

4. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik zou proberen het gedrag wat je niet leuk vind te negeren. en als je wel een leuke avond hebt dat goed belonen. Veel complimentjes maken. Vertel hem dat je hem mist. Dat je graag leuke dingen wil doen, dat je dat ook wel met vrienden kan doen, maar dat je het met hem leuker vind.
    Maak met hem duidelijke afspraken dat jullie eens per maand of per 2 weken samen tijd nemen voor jullie zelf. Dat kan ook door een dagje te ontspannen, bv sauna, of iets te gaan doen waar zijn intresses in zijn. Laat hem de keuze.
    Als niets werkt voor jou gevoel, dan zou ik het heft in eigen hand nemen. Werk aan je eigen sociale leven en ga zelf leuke dingen doen, dan maar zonder hem.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    heb complimentjes geven bij een leuke avond? tis net een puppy :p nee dat soort manenn (mijn iig) hebben echt niet zelf door hoe boring ze kunnen zijn en dat er iets moet veranderen. zij zijn op dat moment tevreden hoe hun avond is(saai op de bank of achter pc) en denken dan niet bij na of t misschien ook leuk voor de vrouw is als zij ook aandacht krijgt door samen filmpie te kijken, of een spelletje te doen. ze zien dat gewoonweg niet en denken er niet aan. ze moeten er op gewezen worden (mijne dan he)

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    tja....

Herkenbaar :) Wij zijn wel saai... na een dag werken kijken we nog even tv en rollen we het bed in. Allebei supermoe!

Maar goed, dat betekent niet dat dat oke is. Probeer om kleine stappen te zetten. Een avond per week de tv/tablet/etc. uit, bijv. Aan tafel eten en een kwartier natafelen. Dan kan je het van daaruit opbouwen. Sporten is mss ook geen slecht idee?

Share This Page