Blaasjes die komen en gaan???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mowtom, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hai allemaal,

even een vraagje....
    Mijn zoontje had vandaag op de verschillende plekken wat kleine ronde blaasjes. Het vreemde was dat de blaasjes kwamen en vijf minuten later konden ze weer weg zijn of ergens anders zitten?!?!?! Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik heb niet het idee dat ze erg jeuken of zo...
    Kon niet echt terug vinden of het waterpokken waren of zo...denk het niet omdat ze komen en gaan.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

heeft mijn meisje ook al eens gehad, ik dacht toen dat het een reactie was op bepaalde kleertjes, ik heb die kleertjes niet meer aangetrokken en het is nooit weer gebeurd, ik heb er verder dus ook niet meer over nagedacht maar in jouw geval kan het dus wel een overgevoeligheidsreactie zijn ergens voor.

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Niemand een idee verder?

Vandaag heeft ie nergens meer last van btw....heel raar.
    Ben net bij het cb geweest voor de jongste en daar dachten ze misschien aan de processierups??
    Iemand daar ervaringen mee?

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    hmmmm vanavond had ie ineens weer wel wat blaasjes...

Heeft er echt niemand een idee?
    Is een beetje lastig om naar de dokter te gaan als ze steeds komen en gaan...en dan dus meestal in de avond.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    De processierups heeft lange haren. Als je huid daarmee in aanraking komt, krijg je erge jeuk en je kan hier kleine bultjes met blaasjes krijgen. Het is een overgevoeligheidsreactie. Hopelijk gaat het snel over.

Zou het eventueel warmteuitslag kunnen zijn? Geen gekke dingen gegeten?

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Nee ik heb ook al zitten denken wat hij anders dan anders kan hebben gedaan of hebben gegeten maar kan niks bedenken...
    Ja en zo heel warm was het niet vandag...dan zou ik eerder rode bultjes verwachten en niet echt waterige blaasjes toch?

Ik vind het zo vreemd dat er vandaag heel de dag niks te zien is geweest tot vanavond....

Ja mijn vriend gaf ook al aan dat de uitslag van die processierups anders is omdat ie dat ooit zelf heeft gehad. Dus dat zal het ook wel niet zijn dan.

Gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En hoe is het nu?? Hier heeft Jasmijn geen rare blaasjes op haar lijfje zitten, dus waarschijnlijk niet besmettelijk. Gelukkig heeft Jepser er zelf geen last van!

Deel Deze Pagina