Boos en gekwetst

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben zo boos en gekwetst. Wil het graag hier even kwijt. Sorry als het een lang verhaal word.

Mijn man heeft een vriend die hij al heel lang kent. Hij ziet hem niet meer zo vaak als vroeger. (Eigenlijk nog zelden).

Nu heeft een vriendin van me hem pas leren kennen op mijn verjaardagsfeest.
    Ze was met hem gaan mailen.

Maar nu komt het, opeens ging het over mij in zijn mail naar mijn vriendin. Ik zou hem al niet mogen vanaf onze eerste ontmoeting. Maar dat kon hem niks schelen allemaal. Dat ik altijd al de baas des huizes was geweest en dat hij daar op mijn feestje ook weer achterkwam.
    Mijn vriendin had gemaild naar hem dat ze weinig hoogte van hem kreeg. Daarop antwoorde hij: whahahahahaa [​IMG] neem dan Ellen maar eens en vind maar eens uit wat er nou wel en wat er nou niet waar is wanneer ze wat aan het vertellen is

Hij begon erover dat mijn vriendin dit wel aan mij zou doorspelen, dat hij dat wel zou doen bij zijn vrienden

Hij heeft niks, maar dan ook niks verteld tegen mijn man of mij dat hij dacht dat ik hem niet zou mogen. Ik heb nooit geen problemen met hem gehad tot het feestje. We hadden een zaaltje gehuurd en we moesten er ook weer op tijd uit zijn. We hadden daarom ook een tijd op de uitnodiging gezet. We waren met mijn vriendin en mijn moeder aan het opruimen en hij en nog 2 bleven maar hangen. Wost niet wat ik ermee moest. Dus ze netjes bedankt voor het komen. Maar ze bleven maar. Toen heeft mijn vriendin ze netjes weggestuurd. Ik was er even klaar mee. Hij was ook al aardig dronken en dus niet meer zo gezellig.
    Ik had hem uitgenodigd omdat ik hem mag en omdat mijn vriend hem dan ook weer eens zag. Dat zou ik toch niet doen als ik hem niet zou mogen lijkt me.
    Het verbaasde hem dat ik hem uitnodigde omdat ik hem niet mag (volgens hem dan) en waarom ik zo vrolijk deed op fb en Hyves tegen hem.

Hij begon mijn vriendin ook aan te vallen.
    De zin die me heel erg raakte was: Ellen is precies hetzelfde,alleen die verzint een excuus wanneer ze iemand een beeeeeeeeetje volkomen vol loopt te schelden omdat haar weer eens iets niet aan staat

Ik heb hem altijd gewoon gemogen. Geen problemen met hem gehad. Ik snap niet waar dit vandaan komt. ik las de mailtjes met een bonzend hart. Zo erg dit te lezen. Blijkt wel dat hij erg goed toneel kan spelen. En dat hij het niet gewoon tegen me zegt. In een mail of gewoon face to face. Want hij zegt wat hij denkt (volgens zijn eigen woorden) .
    Sorry dat ik 2x een zinnetje heb geqoute maar kon het niet preceis verwoorden wat hij heeft gemaild. Wat moet ik hiermee?
    Ik tril gewoon, voel me gekwetst en ben zeker geen held om hem hierop aan te spreken.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Lekker in de stront laten zakken

Dit soort lui ben je liever kwijt dan rijk brrr

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hem een korte mail sturen en zeggen wat je weet, en dat de deur voortaan dicht is...

4. Ellen291982

Denk dat ik idd nog wel een mail wil sturen.
    Ga zo ook nog even met die vriendin van me bellen. Die was ook al erg boos. Ook omdat hij haar ook al ging aanvallen

5. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hij heeft een probleem, niet jij. Lekker negeren. Dit is jouw energie niet waard.
    En geen mail sturen, dan heeft hij zijn portie aandacht weer en een handvat om verder te zieken.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat vervelend snap goed dat je je gekwetst voelt.. Zou ook een korte mail terug sturen en verder proberen te laten rusten!

Wie weet is ie wel gewoon jaloers dan jou man, jou heeft leren kennen ;)

7. Amethist

Amethist Niet meer actief

Dit dus! In zulke kansloze types zou ik echt geen energie steken.

8. Ellen291982

Is denk ik ook wel zo, maar ik ben bang dat ik het aners niet goed los kan laten.
    Wie weet schrijf ik wel een mail en niet verstuur, dat dat voldoende is.
    Weet dat je gelijk hebt hoor, maar pfoe moelijk dit.

9. Ellen291982

Die gedachte heb ik ook wel een beetje. Hij heeft ooit eens tegen me gezegd dat hij de vriendin van een andere oude vriend (ook een oude vriend van mijn man) maar saai en burgelijk en dom vond. Toch opvallend dat hij nu ook negatief over mij praat.

10. Ellen291982

Hij weet best dat ik onzeker ben, dus dan op deze manier zo te praten over me vind ik laag.

11. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid wat vervelend en ook echt zeer pijnelijk

ik zou denk ik wel een mailtje sturen met wat je weet en dat je gekwetst voelt dat je hem altijd hebt gemogen en dit dus echt niet had zien aan komen bv

en voor de rest lekker negeren hij is het niet waard
    onwijs dikke knuffels:)

12. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    het klinkt heel erg alsof hij het formaat van zijn pielemuis aan het compenseren is door andere mensen omlaag te trappen...

Laat hem maar lekker lullen, het is ontzettend laag van hem...

13. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    pielemuis haha:cool:

Lekker niks op sturen, lekker in de stront laten zakken.
    Wat zegt je man ervan ??

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zie niet in waarom jij hier iets mee zou moeten? Hij heeft duidelijk zijn mening klaar over jou en schijnbaar zit hem vanaf het begin wat scheef en wilde hij daar niks aan veranderen door er met jou OF zijn vriend, jou man over te praten. Dat hij dit dan nu zo laag via via even duidelijk maakt is ZIJN probleem.
    Het is nu even helemaal duidelijk en hoe jij over hem dacht doet er dan niet meer toe want ik denk niet dat je er nu nog zo over denkt, of wel?
    Even met je man overleggen nog maar als ik jou was zou hij bij mij de volgende keer niet op de lijst met genodigden staan.

Verder lekker in zijn soppie gaar laten koken. Het is het duidelijk niet waard om hier nog woorden aan vuil te maken. Anders had hij het wel gewoon met jou op kunnen nemen in plaats van je vriendin het vuile werk te laten doen (en haar op de koop toe nog aan te vallen ook)

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb ook zoiets soortgelijks meegemaakt. Inmiddels ziet mijn man in dat dit geen vriend is. Ik heb hem overigens nooit voor de keuze gesteld om de vriendschap te beƫindigen.

Ik heb nog wel even een mail gestuurd waar in staat wat ik van hem vind. Aangezien we elkaar nog wel eens tegen zullen komen op verjaardagen wil ik geen schijn spelen. Daar houd ik niet van. Overigens kan ik prima nu groeten hoor mocht ik hem tegen komen. Hij alleen mij niet :D.

Dit soort mensen zijn achterbaks en manipulatief. Liever kwijt dan rijk dus!

16. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hartstikke mee eens! Gewoon niks mee doen en als je het kwijt wil: idd een mail of brief aan hem schrijven die je zonder versturen verscheurt, verbrandt & begraaft in de achtertuin ;)

17. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Als mij zoiets zou overkomen zou ik echt mijn mond niet kunnen houden hoor....
    Ik zou een mail terugsturen, wat ik er precies in zou zetten zou ik niet weten. Daar zou ik echt over na moeten denken. Ik zou in de 1e instantie niet eens uit mijn 'woorden' kunnen komen, zo kwaad zou ik zijn.!!

18. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wat een mafkees zeg! Lekker in zijn sop laten gaar koken inderdaad...

Ook in ben benieuwd wat je vriend ervan vind, dat iemand zo over zijn meisje praat :x.... Dat kan geen goede vriend van hem zijn denk ik dan.

19. Ik ben vooral onder de indruk van wat een ontzettend goede en lieve vriendin jij hebt! Daar zou ik zuinig op zijn :) En alleen uit haar reactie kun je al afleiden dat zij jou heel waardevol vindt, dus lekker laten kletsen die rare vogel.

Ik kan me voorstellen dat zulke dingen echt erg kwetsend zijn, niemand vind het leuk om te horen dat iemand je niet mag en dat achter je rug om tegen anderen vertelt, al helemaal niet als je onzeker bent.

Ik zou mijn man ervan op de hoogte stellen dat hij kennelijk zo over jou denkt en daarna klaar, niet meer uitnodigen op feestjes en verder negeren. Als je je nog met hem bezig blijft houden kost het je alleen maar veel energie en verlies je tijd waarin je je ook gewoon goed kunt voelen. Gewoon even je hart luchten bij je vriendin, daarna de draad weer oppakken :)

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja lullig is dat he!!
    Ik heb ook zoiets raars (toevallig dezelfde persoon ;)?;))
    Nee dat kwetst je wel, maar net wat hier al gezegt is...Hij heeft een probleem en niet jij, niet reageren. Het klink aardig kinderachtig die emails.

Deel Deze Pagina