Ok...wat een onvolwassen kerel is dat zeg! Ik zou je man inlichten (gezien het om zijn vriend gaat) en een korte, maar kwade mail erachteraan sturen. Dat het een enorme slappe zak is om het niet eens in je gezicht te bespreken met je. Dat volwassen personen hun problemen met elkaar bespreken en dat hij vanaf nu niet meer welkom is bij jou thuis. Zulke personen moet je weren en zijn het niet waard om verdere energie in te steken. Verder vind ik het ook een steek naar je man. Zijn vriend praat negatief over diens vrouw. Nee, daar was ik gauw klaar mee. Ik snap dat je je gekwetst voelt. Ik ben ook een onzeker persoon en ik zou daar ook mee in m'n maag zitten. Maar aan de andere kant is hij degene die zo ontzettend onvolwassen is hier...niet jij. Probeer het dus met je man te bespreken en het daarna los te laten.
Wat een eikel Ellen. Hoe moeilijk het ook is, probeer je los te laten. Zulke mensen zijn jou energie niet waard. Jij bent een schat met een enorm groot hart. Dat die kerel jou zo loopt te zieken ( want hij weet echt wel dat jou vriendin het door zou geven) is gewoon laag. Denk ook dat het jaloezie is.
je kunt het altijd wel kwijt, al schrijf je het op een kladblok en zoals nu hier op zp. Houd de eer aan jezelf en negeer hem dood, blijkbaar mag je hem in zijn ogen toch niet, dus waarom zou je zoveel moeite doen om het tegendeel te bewijzen als hij het toch niet gelooft? Hij komt zichzelf nog wel eens tegen. Ik neem aan dat je vriendin nu ook genoeg van hem heeft?
Ik zou niet eens aandacht schenken aan dit soort mensen zeg. Lekker boeiend wat hij vind of zegt Ik zou er geen seconde mee zitten.
Dat was eerst ook wat ik dacht. Zo reageerde ik ook nadat ik echt verdrietig was. Boos. Nu heb ik er met mijn vriendin over gesproken en dat heeft ook heel erg geholpen merk ik.
Dat ben ik ook heel erg. Heb haar ook duidelijk gezegd dat ik heel blij was dat ze het me heeft laten weten. Heb net ook een goed gesprek gehad waar we beiden ook flink op hem hebben zitten ziften. Ik nodig hem zeker niet meer uit. Voor mij is het helemaal klaar.
Ik kreeg ook een keer een mail van een familielid met verwijten erin. Ik was zo boos, zat te shaken van boosheid. Maar heb niets terug gestuurd. Wou de eer aan mezelf houden. Dit was namelijk niet de eerste keer dat ze me zat af te zeiken. Kon nooit wat goed doen in haar ogen. Niet geheel hetzelfde verhaal. Maar misschien heb je er iets aan. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Heb nu ook geen contact meer met haar, en zou het ook niet meer willen. Ze heeft me teveel pijn gedaan. Sterkte!!!
Mijn man is best een binnenvetter en ik merk dat hij er erg van baalt. Mijn man was zeer teleurgesteld in hem. Hij heeft het idee dat hij om zich heen aan het trappen is. Hij vind het ook erg dom. Nodig hem echt niet meer uit. Gelukkig kom ik ook niet op feestjes waar hij ook komt dat scheelt.
Dank je wel! Moelijk is dat he! Vind het wel erg knap hoe je ermee omgaat als ik dat zo lees. Ik denk dat dat zeker niet altijd makkelijk is. Kan me heel goed voorstellen dat er geen contact meer is als ze je zo vaak gekwetst heeft. Sterkte hiermee!
Haha wie weet! Idd erg kwetsend en word er gewoon boos van dat hij onwaarheden neerzet en zulke dingen over me zegt.
Wat een slappe zak dat hij dat niet tegen jou zegt, maar dit weer via via en in een email moet. Echt te sneu voor woorden.
Daar ben ik ook boos over. Ik haalde ook uit de mail dat hij ook niet van plan was wat tegen me te zeggen. Ik snap ook niet wat hij precies probeerde te doen. Het mailen ook zo out of the blue naar mijn vriendin. Ze hadden het daar totaal niet over en opeens begon hij een soort tirade over me.
Klinkt idd als iemand met een probleem! die om zich heen aan t trappen is. ik hoop dat hij er nog een keer spijt van krijgt. toen ik wat met mijn man kreeg was zijn "beste" vriend mij ook wat aan t zwart maken... wat hij toch met mij moest etc... later kreeg hij een vriendin wat een btje t zelfde type was als ik.. zette me toch aan t denken.... misschien is dit een soort gelijke situatie en komt er een flinke dosis jaloezie bij kijken.. ga niet aan jezelf twijfelen. lekker genieten en dan weet je gelijk waarom t bekoeld is.
Kun je niet met je man en jouw vriendin langsgaan of ergens afspreken? Dan zal 'ie vast niet meer zo brutaal zijn en kan iedereen zijn verhaal gelijk kwijt. En je kunt vertellen wat je van hem vindt.
Wat apart zeg. Wat vervelend ook voor jou. Is het bij jou ooit goed gekomen? Of geen behoefte aan gehad? Wat ik me zo kan voorstellen.
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren. Mijn vriendin is er sowieso klaar mee. Ze kende hem ook net. Pas 1x gezien op mijn feest en daarna paar mailtjes gestuurd. Ik denk dat ik voor mezelf het verhaal opschrijf en niet verstuur. Da is de optie die me het meest ligt nu.