kan me heel goed voorstellen dat je je gekwetst voelt meid! wat rot dit. idd proberen te negeren! en noooooit weer uitnodigen! enne idd de eer aan jezelf houden....!!!! sterkte ermee! liefs!
Doet me denken aan de vriend van de zus van mijn eerste vriendje. Nooit problemen mee gehad, opeens praat ik met hem en krijg ik van alles over me heengestort. Dat ik arrogant zou zijn, dominant en weet ik veel. Hmmm, die 4 keer dat ik je in die vijf jaar heb gezien? Toch was ik daar destijds heel erg door gekwetst. Ik was toen ook nog maar 24 jaar ofzo dus weinig ervaren. Van die situatie heb ik toen geleerd dat als iemand een normaal gesprek (wat hij dus niet deed) met je aangaat over dingen, dan kun je dat serieus nemen en er over praten. Maar wanneer iemand op zo'n manier (en dus ook op die van die zgn vriend van jou) met je bezig gaat dit totaal niets te maken heeft met een gewoon gesprek maar het er gewoon om te doen is om je de grond in te trappen. Vanaf dat moment heb ik voor mezelf besloten dat ik me van zulke mensen afzijdig hou en het probleem lekker bij hen laat. En ik kan je zeggen, dat was een hele opluchting.
ze zijn nog een tijdje vrienden geweest.. daarna zijn er wat dingen voorgevallen. Iets wat je als vrienden mijn inziens niet doet.. toen zijn ze wat uit elkaar gedreven. uiteindelijk is hij ver weg gaan wonen met dat meisje. en zijn we elkaar uit het oog verloren. als we elkaar zien is het goed.. (vind t prima heb verder niks mee, maar mag haar wel heel graag) en manlief spreekt m nog wel eens via msn. tja we waren jong.. en we worden ouder
Vind ik heel goed van je. Je hebt ook helemaal gelijk. Ik kan hier ook niks mee, net als dat jij toen ook niks met die onverwachte tirade kon. Het verbaasd me gewoon heel erg. Ik haal hem van mijn fb af en mijn hyves. Hopelijk is de boodschap dan duidelijk dat ik hem niet meer hoef.