Vanmiddag zijn we teruggekomen van vakantie. Uit het vliegtuig vandaan had dochter "beesie" nog in haar handjes. We kunnen 'm nu nergens vinden en zijn bang dat ze 'm daar verloren is. De laatste x dat ik zeker weet dat ik 'm zag was daar. Uiteraard gevonden voorwerpen al gebeld en ik heb via facebook een foto gestuurd, maar met weinig succes. Er zijn hier dames die zo handig zijn met het vinden van eenzelfde exemplaar, dus ik probeer het hier. Beesie is van Lief!. Wij hebben deze in 2013 in de outlet winkel in Begen op Zoom gekocht. Iemand die even mee wil speuren?
Ik heb ook even gezocht maar kon helaas weinig vinden... Hoop dat het knuffeltje nog gevonden wordt. Heb je ook Facebook? Misschien kun je daar ook een oproep doen?
Dat zou hier thuis een ramp zijn . Er is een speciale site waar ze knuffels verkopen, juist hiervoor. Even googlen dan vind je em denk ik wel. Succes!
ik weet niet of het mag,maar ik heb een heel leuk linkje.... Paarseaap.nl...Als het niet lukt om de knuffel te vinden kan zij ze misschien namaken? Succes...kan me voorstellen dat dochtertje nu heel verdrietig is 😔😔
Ik heb via deze site kort geleden een extra knuffel besteld voor mijn zoon: Knuffelcentrale - home Misschien dat hij hier tussen staat.
Hij staat er helaas niet tussen, maar wel een goede link om even op te slaan onder de favorieten. Bedankt!
Show.. Wat een leuke knuffel! Jammer dat die een echte stewardess wilde zijn Het is de Lief! Stella Stewardess knuffel. Hopelijk vind je een andere snel!
Het is idd een schaapje. Genaamd Stella dus (bedankt Mariannetje), wist ik ook niet. Dat zoekt wel makkelijker denk ik.
Zet de oproep op de Facebook pagina van de vliegtuig maatschappij of van Schiphol(ik weet niet waarvandaan je gevlogen bent). Zag laatst dat hun ook weleens gevonden knuffels erop zetten.