box omlaag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    bij welke leeftijd hebben jullie de box omlaag gezet? mijn schoonmoeder beweerde namelijk dat mijn zoon zich niet kan leren optrekken als de box niet helemaal laag staat, klopt dit?
     
  2. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Nou Elsie weet je wat het is, mijn schoonmoeder zei hetzelfde dus hebben wij een kleine maand geleden ook de box naar beneden gezet maar ze trekt zich er nog steeds niet aan op;)
    Tis alleen maar lastiger eruit halen;)
    Misschien is Sammie anders en kan je het natuurlijk proberen:D
     
  3. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    kan het idd altijd proberen, maar grrr die schoonmoeders.. soms word ik er zooooo moe van.
     
  4. Poemi

    Poemi Fanatiek lid

    2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dat zei mijn moeder dus ook :). Ik weet niet of het waar is. Wij hebben hem hier ook ongeveer met 9 maanden op de lage stand gezet en optrekken doet ie nog steeds niet hoor. Ik denk dat als je kindje het wilt dat hij ook wel iets anders vind, tafel e.d., om zich aan op te trekken, als hij ook uit de box mag spelen tenminste. Wij vonden het ook wel een prettig idee, dat mocht hij een manier vinden om omhoog te komen, kan hij er niet uit vallen.
     
  5. sas2008

    sas2008 Actief lid

    24 nov 2009
    159
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vond t vooral wat lastig voor je rug, als ie verlaagd is is t toch een stuk zwaarder en die kleintjes trekken zich op wanneer zij dat willen niet wanneer de box verlaagd is naar mijn mening ;) hahaha Succes! En gewoon doen wanneer jij t wil! :)
     
  6. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Welnee, dat optrekken gaat juist handig bij een hoge box want dan kunnen ze bij de bovenrand...zo ging het bij ons in ieder geval (zie mijn avatar :) ). Nadat Irem 1 keer in de hoge box was gaan staan, heb ik hem lager gezet.
     
  7. Sanjuan

    Sanjuan Lid

    29 dec 2009
    55
    0
    0
    Mijn dochtertje stond opeens vorige maand met 7 maanden in de box ! Ik schrok echt heel erg, en ik heb gelijk de box naar beneden gedaan. Haar ledikantje nog niet, want ze kan door haar slaapzak niet zitten.
     
  8. Eylem

    Eylem Niet meer actief

    Jeetje, daar zou ik niet op wachten eerlijk gezegd. Irem trok zich dus de ene dag op en de volgende dag stond ze ook in haar bed, met slaapzak en al. Ineens kunnen ze het, ik zou niet gaan wachten tot het gebeurt en zeker in bed niet, want dan ben je er niet bij.
     
  9. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Ik zou eerder zeggen het bedje omlaag, daar heb je minder zicht op. (Heel goed hoor die box omlaag btw.)

    Hier de box nog niet omlaag (wel al het bedje dus) want dochterlief maakt nog totaal geen aanstalten en ligt nog steeds te liggen zullen we maar zeggen. Maar ik laat haar niet meer alleen in de box, ik ga dus niet zomaar even naar boven.
     
  10. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wacht op het moment supréme dat Milan zich gaat optrekken. Dan is het vroeg genoeg om de box omlaag te zetten. Heb ik bij Vigo ook zo gedaan, en dat werkt perfect. Overigens als de box omlaag moet is het ook wel verstandig om het bedje om laag te doen. Die kleine aapjes kunnen zich best goed optrekken met de slaapzak hoor.... :p
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Toen ze een beetje intresse begon te krijgen in optrekken heb ik box en bed halverwegen gezet.
    Nadat het haar een keer gelukt was om op te trekken, meteen alles naar beneden. Ook haar bedje. Eerst lukten het in bed nog niet (met slaapzak), maar na 2 weken had ze ook door hoe dit werkten.
     
  12. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    woei! dat zou ik ook juist andersom doen. Kindlief hing hier op een gegeven moment beetje raar aan de bovenrand van de box, en ik heb per direct het BEDJE naar beneden gedaan. Daar heb ik geen zicht op wat ie doet. En hij haalt soms kapriolen uit hoor, in zijn bed. Dikke slaapzak of niet. Hij ligt vrijwel nooit alleen in zijn box, en vaker gewoon op de grond te spelen. Box staat (dus) nog hoog.

    Heb idd inmiddels wel een lage rughernia van het kind in en uit bed tillen. lekker kussie op zijn koppie voor je de kamer uit gaat is nu ook een circus optreden geworden :)
     
  13. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb de box en het bed lager gezet op het moment dat Tycho half in de zitstand ging... hij is zo snel met alles dat ik het niet widle gokken om erop te wachten dat hij ergens uit zou kukelen!

    Ow en het lukte Tycho hier binnen een dag nadat hij zich in de box kan optrekken ook in zijn slaapzak te gaan staan in zijn bed

    xxx
     
  14. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    ik zit idd dan ook met mijn rug, hij maakt nog geen aanstalten om zich op te trekken dus laat het nog even zo. bedje is wel al iets laag.
     
  15. DJ Momo

    DJ Momo Fanatiek lid

    23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    sommige bedjes hebben idd 3 standen geloof ik. die van mij helaas maar 2 :(
     
  16. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    mijn bdje heeft ook 3 standen, maar de laatste en ena laatste zitten redelijk dicht bij elkaar dat ik hem maar gelijk in de laagste gezet heb. De box kan nog wel eentje lager. En ik zit erover te denken om die ook naar beneden te doen want Tycho "gooit" tegenworodig dingen uit zijn box en kijtk het dan helemaal na, dus dan gaat hij met zn koppie over de rand en op zijn tenen staan.

    xxx
     
  17. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier ook 3 standen. We hebben (bedje en box) ze al met een maand of 6 in het midden gezet. Toen ging ze proberen te kruipen, of trok ze zich omhoog als ze op haar zij lag. Helemaal naar beneden hebben we het bedje sinds ze zich voor de eerste keer optrok in de box, diezelfde avond meteen het bedje naar beneden gezet. De box is dieper dan het bedje dus die hebben we nog even in het midden gelaten, idd wat Eylem al zei, aan de dikke rand kunnen ze zich beter op trekken. Nu ze langer begon te worden hebben we hem helemaal naar beneden gedaan.

    Ik denk niet dat het uit maakt met optrekken hoor. Er zijn genoeg kindjes die in de lage stand ook ineens in de box staan.
    Alleen de hoogste stand vind ik wel eng op die leeftijd, maar misschien zit dat tussen mijn oren. Yasemin is érg actief en ik zag haar er al overheen glippen.
     
  18. misa

    misa Niet meer actief

    Ik denk dat dat onzin is. Maar ik zou op die leeftijd wel heel erg oppassen en uit voorzorg de box naar beneden zetten.
     
  19. elsie22

    elsie22 Niet meer actief

    de box staat hier niet helemaal hoog meer, maar kan ook nog lager. maarja misschien laat ik hem zakken om er vanaf te zijn.
     
  20. Kimi1

    Kimi1 Fanatiek lid

    17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Op 't moment dat ze zich kon omrollen heb de box omlaag gezet...

    En ze trekt zich overal al aan op heeft niks met de box te maken haha
     

Deel Deze Pagina