Misschien is het voor de katten maar beter, hopelijk vinden ze een baasje die meer om ze geeft dan hun huidige baasje. Alles gebeurd om een reden en ik denk heus wel dat het asiel goed voor ze zorgt en ook ervoor zorgt dat het bange katje een baasje krijgt die bij hem past.
nou zo te zien is het dus een echte raskat. een chocolate point.. weet dus ook echt zeker,. dat als niemand hier op het forum hem wilt hebben, dat hij binnen een paar dagen weg is uit het asiel..
ja dat hoop ik echt! maar toch hoop ik nog harder dat hij de stap van t asiel over kan slaan. ik heb ondertussen goede hoop nog even spannend allemaal..
Zijn de katten niet erg gehecht aan elkaar? Aangezien de ene kat naar zn moeder gaat en de ander naar het asiel. Ik vind het zo sneu dat ze niet allebei naar zn moeder kunnen dan. dan zijn ze in ieder geval nog bij elkaar. Ik heb zelf 2 schatjes en die zou ik echt never nooit uit elkaar halen. Ik wens je veel succes meis, ik hoop echt dat ze nu een goed thuis krijgen.
Ja bij elkaar houden is misschien voor het bange katje wel fijner? Dan heeft ie iets bekends en vertrouwds.
Ik zou het me niet zo aantrekken, ik zou vragen aan het baasje van de katten, waarom hij/zij het doet. M'n zwager heeft zijn katten in z'n auto gezet, is naar een boerderij gereden, en heft ze daar op het erf gezet, en is toen weer weggereden, dus ook een manier. Ik zou dat zelf ook niet kunnen. Maar wij hebben onze hond ook naar andere mensen gedaan toen hij onze zoon heeft gebeten, op dat moment gaat ons kind wel voor.
nou ik trek t me dus heel erg aan MAAAAAAR ik heb goed nieuws claudia wilt nicky graag hebben...oooooooo ben zo blij!!!! meneer kan m alleen zelf niet brengen maar dat doen ik en mn vriend dan wel. claudia, nogmaals super bedankt! jullie zijn echt reddende engeltjes! knuff!
snap je helemaal mijn buren hebben 4 katten en een hond. 1 kat werd ziek die hebben ze naar het asiel gebracht en gezegd dat ze hem hadden gevonden omdat ze geen geld hebben voor de dierenarts..en nu heeft 1 kat 2 kittens gekregen en die houden ze zelf maar... ze doen 2 van hun eigen katten weg omdat het anders teveel word.. dan denk ik ook dat doe je toch niet? die beestjes hebben ze al een paar jaar dan doe je toch de kittens weg maarjaa 1 verkopen ze via marktplaats en de ander gaat nar het asiel echt zo zielig en ze hebben ook een hond weet niet welk ras maar hij is jong en speels..(en groot) die laten ze heel de dag in de bench zitten:x de bench is ook te klein want de grote bench hebben ze weggedaan ivm plaatsgebrek want het huisj is niet groot want we wonen op een flat ik ben ook boos en verdrietig vind het zo zielig voor die katten en die hond..hij word wel uitgelaten elke keer 5 minuten en als hij gaat blaffen krijgt hij op zn kop.. maar denk dat de dierenbescherming daar niks aan zal doen en ik hoor en zie het dagelijks verschrikkelijk:x
he bah ook al zo'n verschrikkelijk verhaal. ik kan daar gewoon echt niet tegen. ik ben echt een vreselijk grote dierenvriend. ik hou nog meer van dieren dan van mensen. mijn vriend zegt ook altijd: als je moet kiezen..ik de deur uit of de kat, dan kies je voor mij de deur uit. hahaha en dat klopt bijna wel ja ah nee hoor, maar ik ben echt een super dierenvriend en snap niet dat mensen zomaar een beestje nemen en t dan ook weer zomaar weg doen alsof t niks is t is gewoon een extra lid van t gezin en de rest van je gezin zet je toch ook niet zomaar buiten?!
Claudia is een super woman! Ik ken haar van zp en geloof mij zij is een lieverd! Jammer genoeg dat we poezels zijn verloren in een korte tijd en wij hebben besloten dat de pijn te erg is en niet meer katten erbij nemen... We hebben nu 4 poezels Poepoe Snoopy Stippie En Amy We zijn 4 verloren in 2 jaar... Stumpy Snorrie Spookie En Poedie... Wat jeukten mijn vingers toen ik deze topic ging volgen... Hubbie heeft me al 3x terug geroepen... Ben blij dat clau clau de leuke mooie poezel opneemt in haar leven!
Verschrikkelijk hoe mensen met hun beesten omgaan! Wij hebben zelfs 4 katten, (zit te janken nu ik dit schrijf) Mijn zoontje is afgelopen zondag opgenomen in het ziekenhuis tot maandag omdat hij de zoveelste flinke astma aanval had. Met verschrikkelijk pijn in onze harten moet wij onze beestjes ook weg doen We hebben altijd gezegt een kat kies je voor je leven, en dat wilde we echt. Het valt nog niet mee om een goed huisje te zoeken voor ze, maar we doen ze niet zomaar weg.
Wat geweldig dat Claudia Nicky in huis wil nemen. Echt goed nieuws! En ikke, wat erg dat jullie zoontje allergisch is. Snap dat het heel moeilijk is, maar jullie bekommeren jullie er in ieder geval om waar jullie beestjes terecht komen. En Mendie, ik ben ook een grote dierenvriend hoor. Zei ooit een keer tegen mijn vriend voor de grap dat ik meer van zijn kat houd dan van hem. Hij was BOOS
ja he ik ben ook echt zo blij! ik heb claudia gister telefonisch gesproken en ik ben helemaal blij dat hij zo'n goed nieuw huisje krijgt. ik moet haar alleen nog even terugbellen over wanneer we nicky kunnen brengen, maar dat wordt als t goed is morgen. geen asiel voor nicky maar een heerlijk huis.
Echt super! Ik hoop dat Claudia nog eens een foto wil plaatsen als Nicky eenmaal bij haar thuis is opgevangen