Een vriendin van mij was 2 dagen zwanger.... dat kan natuurlijk niet, ze had getest met de kruidvat tester. Maar nu 2 weken later is ze (weer zwanger) zou de kruidvat test gereageerd hebben op de ovulatie?
de testen kunnen absoluut reageren op je ovulatie, zelf had ik dit ook elke keer (onregelmatige cyclus) dan waren ze 2/3 dagen vaag zichtbaar. Je produceert immers ook een stofje wat je tijdens de zwangerschap ook produceert. (weet de naam ff niet meer) dus kunnen ze er op reageren.
bedankt voor je antwoord, ik zal het aan haar door geven. maar vind het toch raar dat het nergens staat aangegeven dat die testen ook reageren als je je ei hebt... toch?
ben t met je eens hoor, ze moeten idd in de bijsluiter gaan aangeven dat de test ook op een LHpiek reageert, ik heb dit namelijk ook gehad. Maar wel gefeliciteerd met je vriendin, super dat ze 2 weken erna een echt posi test had!
Waarschijnlijk heeft die vriendin van mij pcos. dat betekent ongeveer dat er weinig eicellen vrij komen, dus dat je niet ongesteld wordt. En ik hoorde van 1 vrouw dat zij ook positief testen met pcos als ze niet zwanger was... waarom dat gebeurd... weten ze niet. Zijn er nog meer dames die dit herkennen? groetjes Lieke
Joh, kan een zwangerschapstest daarop reageren? Bizar, heb dat nog nooit gehad . Je produceert LH ja, maar dat is geen zwangerschapshormoon. Erg vreemd dat een test daarop reageert. Zou niet mogen!
Bij PCOS komen er juist veel eicellen vrij, maar worden niet uitgebroed tot een eitje zeg maar. Bij PCOS heb je op 1 eierstok zo 10 eicellen zitten die groeien, maar vervolgens niet knappen. En dan heb je geen eisrpong. Je kan niet zomaar positief testen lijkt mij. Misschien even een bloedtest vragen?
Ja hoe jij het uitlegd lijkt het er meer op , maar dat je positief test heb ik al op deze pagina van een vrouw gelezen en die vriendin had het dus ook..... waarom dat zo is weet niemand.... raar he. Ze is al naar de gynacoloog geweest gisteren en die zei dat ze hoog waarschijnlijk pcos heeft en dat ze ecth niet zwanger is op is geweest.
Wat apart dat dat kan! Ik had het nog aan de HA gevraagd, en die zei dat het alleen door HCG zou kunnen komen! En ik ben al zo onzeker Wel gefeliciteerd met je vriendin natuurlijk
Dat weet ik dus ook van mijn gyn en IVF arts.... Die zeggen ook dat dit alleen door HCG kan komen. Vindt het dus ook onwijs apart dat het (toch) gebeurd. Het mag gewoon niet....
Ze is juist niet zwanger...en waarschijnlijk gaat het haar dadelijk ook niet gemakkelijk af om zwanger te worden. Maar ze ging vandaag naart de HA.. ben benieuwd wat die zegt. Maar jij bent dan wel zwanger te zien aan je tekst eronder ...toch?
Ovulatietesten geven altijd een tweede streepje, maar tijdens de ovulatie een hele donkere streep. Ovulatietesten reageren ook als je zwanger bent omdat je dan sowieso veel hormonen in je lichaam hebt die je tijdens je ovulatie ook hebt. Zwangerschapstesten reageren als het goed is nooit op je ovulatie. Goede zwangerschapstesten reageren echt alleen op het zwangerschapshormoon.
Ik reageerde trouwens op dat zwangerschapstesten een 2e streepje geven als iemand ovuleert. Dat kan en mag niet, ze horen alleen op HCG te reageren. JE zegt trouwens dat ze zwanger was?? Of lees ik nu weer verkeerd? In sommige gevallen duurt het even voordat het HCG je bloed uit is.
Nee er was even snel binnen gegluurd maar heb alleen verdikt baarmoederslijm en geen vruchtje.. jammer!
Maar je bent nog niet ongesteld? En heb je wel getest? Want zoveel kunnen ze nog niet zien hoor met 4 weken (weet niet hoever je zou zijn).
Ehm het zou nu 4 weken moeten zijn, als er wat zat (of 6 als je via de laatste menstruatie rekent) . Twee posi testen, bloed negatief, en echo negatief. Over 2 weken moet ik menstrueren maar volgens de VK mss eerder of heel zwaar omdat het baarmoederslijm zo dik was. Heb zelfs de echofoto's meegekregen, maar heb daar echt geen verstand van