boos! even afreageren..

Discussion in 'Zwangerschap' started by anael2009, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    of dit bij werk, echo's of zwangerschap hoort.. ik weet het ff niet meer..
    Heb ik bewust mijn 20 weken echo 's middags gezet omdat ik dan niet hoef te werken zijn er nu rapportvergaderingen.. Dus heb ik verlof aangevraagd krijg ik het verzoek om 's morgens net na de echo bij een vergadering te zijn en ze verwachten me nu 's middags na de echo meteen weer terug.. al met al gaat het om 3 vergaderingen van samen 2 uur die ik zou missen.. ik heb al mijn ziekenhuisafspraken tot nu toe in mijn vrije tijd gepland en nu dit..

valt me zo tegen, ik ben nu al gespannen voor mijn 20 weken echo.. is niet niets! En dan dit gedoe.. ik weet het niet meer.. lijkt wel alsof ik continu verlof aan heb gevraagd, maar dat is absoluut niet zo! Toen mijn ouders met kanker in het ziekenhuis lagen heb ik totaal geen verlof opgenomen!

Ik ben boos, verdrietig en gewoon teleurgesteld.. ik werk me uit mijn naad voor die lui! De dag van mijn 20 weken echo wordt er nu dus een van op de klok kijken en haasten..

Ik heb het zo gehad!

2. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

Jul 19, 2007
    956
    0
    0
    jeetje wat flauw van je werk zeg
    zeker omdat je de rest altijd in je vrije tijd pland
    ik zou als ik jou was absoluut niet gaan haasten dat is al helemaal niet goed voor je
    als het uitloopt hebben ze gewoon pech toch?
    en lekker van je 20 weken echo genieten en je werk even uit je hoofd zetten op dat moment
    ik weet dat dat moeilijk is hoor ik ben net zo
    liefs kim

3. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    er zijn dus collega's die net toevallig die dag maar een of twee vergaderingen hebben en die zijn dus gewoon de hele dag vrij, want er zijn geen lessen! en ik heb altijd de pech dat ik de eerste en de laaste heb en dan zit je er de hele dag.. grrr

4. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik zou mooi niet gaan, als ik jou was.
    wij zijn gaan shoppen na de echo (toen wisten we wat we krijgen). heerlijk!
    laat ze op je werk fijn de pip krijgen; het is je vrije dag, toch?
    sterkte...

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

meid gewoon rustig naar de 20 weken echo gaan, daarna rustig eerst iedereen bellen dat alles goed is en dan rustig naar je werk, ben je dan te laat? jammer dan, hier heb je recht op, laat je dat mooie moment niet afpakken, als je ze hoort zeggen dat alles goed is met je beebje dan ben je even helemaal high......geniet ervan, en als niet alles goed is dan zou ik die vergaderingen laten voor wat het is, dat moet je dan toch even verwerken, werk is niet alles hoor, die 20 weken echo is superspannend, ik weet er alles van, zelfs mijn man (die erg erg druk is op zijn werk) heeft de hele dag vrij genomen en gekregen voor de 20 weken echo, daar is zelfs een vergadering voor verzet!

6. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    heb al zo'n baaldag.. ik rijd dus echt nooit te hard, maar voel me de laatste tijd wel sneller opgejaagd.. dus ik rij netjes 60.. zit er een te drukken, trek ik op naar 75.. flits! heb gejankt als een klein kind.. zo dom he!

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    nou eh..ik wist het wel! trouwens voor ziekenhuis bezoek krijg je toch bijzonder verlof :(:
    Gewoon lekker gaan, lekker thee drinken na afloop, gebakje erbij... even evalueren met manlief..en dan.. oh? is het al zo laat? sorry jongens..er kwam een spoedje tussendoor waardoor allees is uitgelopen. Zie jullie morgen!

Zoiets?

8. jobijntje

jobijntje Actief lid

Nov 22, 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je hebt gewoon recht op 4 uur verlof hoor! Zou het er ook lekker van nemen, laat je niet op de kast jagen hoor. Het was erg druk in het ziekenhuis zeg, liep hardstikke uit! ;) Stress is niet goed voor je kindje, zeg ze dat maar! Geniet ervan, ik moet morgen en het is echt hartstikke spannend. Daarbij alle hormonen die door je lijf razen, geen wonder dat je boos bent. Ik zou als ik jou was daar op je werk nog een (rustig!) gesprekje over gaan voeren.
    Succes!

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Hm, ik zou niet eens meer terug gaan. Jij bent zo netjes dat je alle afspraken in je vrije tijd plant, als jouw werkgever dan ineens werkafspraken plant in je vrije tijd en je hebt er al iets staan (van belang), dan hebben ze pech.
    Bovendien heb je gewoon recht op bezoekjes aan verloskundige, gyn en echo's in de baas z'n tijd.
    Laat je niet opfokken hoor!

10. Caro1

Caro1 Actief lid

Oct 26, 2008
    123
    0
    0

volledig mee eens, zo zou ik het ook doen. Als zij flauw zijn, kan jij het ook... ;)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ben het met de andere eens, dit is jullie kindje en je kan maar 1 keer een echo maken met 20 weken e.d. Ik zou het ook op mijn gemakje doen en laat ze maar lekker de str*nt in zakken...Jij bent al zo netjes geweest om alles in je vrije tijd te doen enzo dus...doei doei

Enne laat je op de weg niet gek maken door die aso's joh. Ik moet iedere dag een tig aantal kilometers maken voor m'n werk en ik was nog langzamer gaan rijden als ik jou was ;)

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Wat flauw zeg van je werk... Ik kan me helemaal aansluiten bij de vorige reacties: ga relaxed naar je echo (relativeer even wat ECHT belangrijk is!), daarna op je gemakkie een kopje thee met taart met je ventje. En dan is het helaas te laat voor je vergadering, jammer dan.

Maar ik kan me je gevoel levendig voorstellen. Het gaat om een stukje waardering vanuit je werk vind ik, voor je inzet (ook tijdens ziekte van je ouders) en dat je alles al in je vrije tijd plant, wat feitelijk niet eens hoeft. Je zou zo graag willen dat mensen dit zouden begrijpen en je er erkenning voor zouden geven. Mijn ervaring is dat anderen dit vaak niet eens zien. Frustrerend! Het enige wat je voor jezelf kunt doen, is jezelf recht aankijken en jezelf dan maar geven wat je verdient.

*** dikke knuffel *** Monique

Share This Page