Ben er hopelijk bijna vanaf....alleen ....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama26, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    hoest ik nu de longen uit mijn lijf...pfff wat doet dat pijn. Ik voel het ook in mijn buik als ik klaar ben. Kan dit nu kwaad voor de baby? Ik kan me niet voorstellen dat hij/zij er niets van merkt. Ben bang dat het kwaad kan. Ik probeer het soms in te houden, maar dat werkt helemaal niet.

Wie weet dit?

2. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik denk het geen kwaad kan maar je kan voor de zekerheid even je verloskundige bellen.
    dan weet je het zeker.
    en zei heeft misschien nog tips om er vanaf te komen.

succes!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je kindje heeft er geen last van hoor. Hij / zij zit lekker in een grote bel met water en schommelt heerlijk heen en weer als jij hoest! Zit daar prima en veilig!

4. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik denk het geen kwaad kan maar je kan voor de zekerheid even je verloskundige bellen.
    dan weet je het zeker.

succes!

5. Chubby

Chubby Actief lid

26 nov 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    dan weet je het zeker.

succes!

6. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik hoop dat het hoesten geen kwaad kan, ik probeer het soms in te houden maar dat lukt niet. Mjn gezicht doet wel pijn omdat alles zo dicht zit. Ga dadelijk even stomen met water.

Als ik me zondag goed voel wilde ik eigenlijk gaan zwemmen ergens bij Center Parsc. Mijn moeder zegt dat ik dit beter niet kan omdat ik dan weer verkouden kan worden, maar ja als ik beter ben.....
    Maandag a.s. ga ik sowieso zwemmen met mijn dochter, dat doen we altijd en nu al 3 weken niet omdat we steeds ziek zijn. Ze mist het zwemmen.

Wat zouden jullie doen?

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik had dat eerst ook. Ik had helemaal pijn in mijn rug en ribben van het hoesten.
    De dokter zei alleen dat hij me niks kon geven omdat ik zwanger ben.

Dus, gewoon wachten tot het over gaat! Je baby heeft er geen last van hoor!

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Gewoon gaan zwemmen hoor. Je wordt niet ziek van het zwemmen op zich. Dat kan alleen door bacterieen of een virus komen en die kun je overal wel oplopen.

9. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Ik heb het 2 weken terug ook gehad,ben naar de huisarts geweest en deze zei dat het geen kwaad kan voor de baby,en dat hij zo ook antistoffen opbouwd.
    Verder heeft hij mij tabletjes voorgeschreven die je gewoon bij de apotheek kan halen en niet schadelijk is.
    Die hebben mij na 2 dagen weer van het hoesten afgeholpen.
    Ze heten noscapect van Roter,bij prikkelhoest of droge hoest.
    Misschien het proberen waard ;)

heel veel beterschap! :D

Deel Deze Pagina