Ze wordt in november 3, las ik net op de sociale media. Haar papa zit overal op te reageren en ik zag het toevallig staan.
De reacties op Dumpert... Dat vader een slapjanus is en dat dat meisje brutaal is. Waar het heen gaat in Nederland, pfff! Echt heel triest, heel normaal dat een kind van deze leeftijd het tegenovergestelde doet dan dat papa wilt. Vind vaders reactie ook juist super! Heel rustig in gesprek met zijn dochter. Alsof hij vervolgens thuis gaat zitten wachten tot ze terug komt van de speeltuin Maar goed, die mensen op Dumpert zullen wel hele brave kindjes hebben of helemaal geen kindjes
Nou, ik vind het ook knap dat de vader op Dumpert zo rustig blijft en alleen op de leuke reacties reageert! 'Brutaal' en 'verwend' zijn nog de meest subtiele termen die daar rondvliegen Ik heb het filmpje ook een stuk of 10 keer afgespeeld
Haha heerlijk hoor. Maar dat mensen dit zo serieus nemen op dumpert. Het is gewoon een leuk filmpje .
super schattig meisje... Alleen inderdaad de reacties onder het filmpje bij Dumpert Van sommige denk ik van denk ff na voor dat je wat schrijft. Ieder kindje heeft toch wel eens zo leuke uitspraak. En het kind zal heus niet de snelweg over moeten steken voor het speeltuintje.
jammer van dat commentaar want zoiets is gewoon heel leuk: het kindje ontwikkelt een eigen willetje. die vader laat dat meisje uiteindelijk echt niet alleen naar de speeltuin gaan: zo van zoek het maar uit. (die ouders heb je helaas ook)
Ah joh, Dumpert... Iedereen weet dat daar de gefrustreerde internethelden in de leeftijd van ik-kan-geen-vriendin-krijgen-omdat-ik-game-en-vol-jeugdpuistjes-zit zitten. Daar moet je inderdaad nooit iemand serieus nemen. Sommige opmerkingen zijn wel leuk onder aan die filmpjes; maar that's it. Je moet men niet vastpinnen op wat voor advies dan ook. Laat staan pedagogisch verantwoord advies. Die vader lijkt me wel een tof iemand. En dat kind, ik blijf er om lachen. Heerlijk. Beter eigenwijs dan geïndoctrineerd. Beter verwend dan verwaarloost. Beter een eigen mening dan een kuddedier. Maar zoals met alles zal het vast wel in het midden liggen
Ik heb de bijna 4 jarige versie van zo'n eigenwijs vrouwelijk persoontje hier in huis lopen. Had dat ze 26 maanden was ook zo'n "discussie"met onze dame bij de ballorig. Je kan niet alleen op het hoge springkussen klimmen, mama helpt je. Ne kjan ik pjima.. probeer het maar.. Ik kjan het. * klimt* hmm zjo niet . mama tilt je er even op kom. NJEEE! ik kan zeelluf.. COwinnnn ( broer) wachten! ..* klein meisje pakt grote stoel en schuift deze naar springkussen* kijk ikke zelluf.. * klimt * ha , ikke zelluf, niet mama nodig. Kjom cowin. dag mam!
Mijn man liet het filmpje afgelopen weekend zoen. Hij heeft m zo'n dertig keer bekeken denk ik. Het is net alsof ik mezelf hoor van vroegeren mijn dochter had dit ook kunnen doen