Ja ik kijk ook m'n zoon vind het nu ook leuk maar die avond partijen zijn helaas te laat. gister barney was geweldig natuurlijk
Met een beetje geluk (en medewerking van Kim Huybrechts) spelen Barney en Taylor morgen tegen elkaar, ik kan me er nu al op verheugen
De wedstrijden die te laat zijn neem ik gewoon op. Die kijk ik dan met oudste zoon, die ook fan is, gewoon de dag erna. Vanochtend vroeg samen de wedstrijd van Barney gekeken. Wat een thriller..... En vanmiddag en vanavond natuurlijk weer naar onze Nederlandse toppers kijken. Het hoort voor mij ook echt bij de kerstvakantie
Yep! Elke avond, door de week kijk ik tot een uur of half 11 en dan ga ik m'n bed in. Mijn man kijkt het echt af. Mijn man is zelf ook een fanatieke darter en hij kent ook een aantal bekende spelers vanuit de PDC, dus hij zit dan ook als een malle te schreeuwen
hier ook fans. ik kijk zoveel mogelijk! en inderdaad gisteren barney wat een partij. en anderson tegen benito ongelooflijk
Hier ook elke avond! Hartstikke leuk! Gisteren middag op het puntje van onze stoel bij Jelle klaassen!
Wij zitten er ook weer klaar voor. Zwager kwam ook nog even langs met een interview (die dart bij de PDC).
2 Schotten en 2 Nederlanders in de halve finales Benito, toch? Jammer dat hij verloor, maar hij is er in ieder geval een stuk eervoller afgegaan dan Taylor gisteravond. Ik ben benieuwd of Taylor daar nog consequenties aan gaat verbinden, zoals de commentaren gisteren terloops aanstipten.
Nein Mareno Michels: 'Ik was er niet op voorbereid' - RTL Darts Video Zwagert heeft het WK niet gehaald dit jaar. Maar man is al aan het sparen voor volgend jaar . Lekker optimistisch, hahaha. Aangezien mijn zus en hij (broer van mijn man) dit jaar weer een kleine krijgen.
Mooi toch om optimistisch te blijven. Lijkt me echt tof om zo'n toernooi van echt dichtbij mee te maken.
Ik doe een poging tot kijken. Net 4 euro betaald voor de stream en het werkt echt voor geen meter. Ik heb in het afgelopen kwartier 1 pijl kunnen zien gooien voor de rest alleen maar zwart beeld. grrrrrrrr
Echt jammer dat ik dat gemist heb. Ik heb bijna alleen foto's gezien... Nu ook al een paar keer moeten verversen. Ik hoop dat hij het nu vol houd. Barneveld nog even terug gekeken. Arme man... Zo goed gespeeld...
Ik weet het niet. Het afgelopen jaar ben ik een beetje afgehaakt onder het mom van hij wint toch wel.