dat zeg jij nu wel.. maar mijn broer heeft toevallig voor zulke bedragen een paar keer bij kunnen boeken op het park zelf.. een weekend dan wel eens waar maar die zijn normaal duurder.. dus ik ben het er niet mee eens. Het gaat toch om BIJ boeken (verlengen..?) ipv boeken. dus voor bij boeken zou ik er gewoon vanuit gaan dat het klopte... ik zou niet denken dat het niet goed was.
Op zich wel logisch in het hoogseizoen..... Vervelend dat ze een fout maken, maar ik denk toch echt dat je boos bent dat je het niet voor 35 euro kunt krijgen. Maar als ze dat huisje voor minstens het 5 voudige kunnen verhuren dan zullen ze je daarin niet tegemoet komen...
Beetje offtopic maar ik vind t wel grappig dat juist bij dit topic reclame staat van CP haha Bij jullie ook?
Poeh ik kon het klachtenformulier ook niet invullen. Ben zelf ook pissed. Al jaren trouwe klant, maar ik ga nu waarschijnlijk voor de laatste keer. In juni zouden wij met zijn 3en lastminute naar CP gaan, al gauw wilde mijn schoonfamilie ook mee, maar zij konden dan niet. Ik gebeld met klantenservice werd daar eerst verteld dat ik de reis kon annuleren en dan een nieuwe aanmaken. Prima. Wij gaan nu met zijn 10-en midden in het hoogseizoen, vipcottage en dus ruim 1400 euro duurder uit. Krijg ik vorige week een aanmaning!! Dat ik 75,00 annuleringskosten moet betalen. Ik dus bellen zegt de klantenservice, mevrouw u begrijpt toch wel dat u moest omboeken? Zo dom bent u toch niet? Pardon? Vond het een raar gesprek 5x doorverbonden en uiteindelijk moet ik gewoon 75,00 betalen. Heb het echt gehad met Cp!
In dit soort gevallen altijd een aangetekende klachtenbrief sturen, wetsteksten opzoeken waaruit blijkt dat je gelijk hebt (als je gelijk hebt) en die citeren. Zakelijk blijven en om tegemoetkoming vragen.
Wauw, zo te lezen werken er een paar dames op de klantenservice die daar echt niets te zoeken hebben. Gelukkig geen ervaring ermee (ga nooit naar CP, veel te duur in vergelijking met andere parken), maar ik hoop dat ze je toch een reactie sturen TS.
Het komt op mij over alsof jullie een compensatie willen i.p.v. dat de vakantie goed verloopt. Misschien krijgt ts waarom juist geen compensatie omdat sommige mensen er misbruik van maken?
Als een vakantie goed verloopt heb je geen reden om compensatie te willen. Daarnaast vind ik het heel normaal dat je fatsoenlijk behandeld wordt aan de telefoon. Ik zit op een klantenservice met oa verzekeringen. Als een klant belt voor een nieuwe autoverzekering en hij heeft alleen een kenteken bij de hand, ga ik toch ook niet zeggen dat ie een stomme idioot is om te denken dat ik alleen op basis daarvan een verzekering kan afsluiten?
Ik denk niet dat mensen expres foutieve informatie willen ontvangen hoor. Dus dat zie ik niet al misbruik maken. En als je dergelijke compensaties kunt onderhandelen ... ik vind het knap! Wou dat ik dat kon. Ik denk niet dat CP er heel erg veel slechter van wordt ...
Hahahaha nou nee hoor wij zijn, of nouja mn vriend, is gewoon heel slim in onderhandelen. Dat is gewoon handig zijn met fouten die er gemaakt worden... We hebben ook vakanties daar gehad die prima verliepen en dan gingen we echt niks verzinnen om te klagen hoor. Maarja als er dingen niet goed gaan, of niet kloppen, dan klagen we ja.
Precies! En nee denk ook niet dat CP er slechter van wordt, anders zouden ze die dingen ook niet toezeggen. Als er namelijk dingen zijn die wel goed gaan of goede service, dan zullen wij dat ook zeker benoemen en beamen, tegen het personeel daar of als we de manager op het park zien spreken we hem aan.
vlindermoeder: na het ophangen niks meer over gehoord. hubby en ik zijn dus neit meegegaan en mn ma en haar man zijn met onze zoon gewoon lekker op vakantie gegaan daar wat al de planning was. ellen: ja héél opbeschoft, ik was zo kwaad. maar gewoon té verbaasd hoe ze tegen mij tekeer ging dat ik ophing. normaal zou ik zwaar over de rooie terug schreeuwen en doen.