Ik vraag me af wat jullie je kindje aandoen in het voorjaar als hij/zij in de maxi cosi ligt. Ons zoontje ligt nu nog in een voetenzak, maar als het zulk weer blijft gaat die er straks natuurlijk af en ligt hij zo in de maxi cosi. Trek ik hem dan alleen maar sokjes aan of ook schoentjes/slofjes ofzo? We hebben gister in de stad gezocht, maar maatje 15 verzuipt hij natuurlijk nog in. Hummeltje is pas 2 maanden
ik had van de winter alleen als het heeeel koud was slofjes/schoentjes. anders alleen zijn sokken. en ik had geen zak in de cosi.
Altijd sokken. Op die leeftijd deed ik er toch vaak ook nog een dekentje omheen met kouder weer. Als het warmer wordt zijn sokjes ook warm genoeg vaak. Slofjes kun je wel vinden in een minimaatje, maar schoentjes zou ik echt persoonlijk niet doen. Zo stug voor die lieve kleine voetjes.
Mijn meisje zit nu net in mt 15 met dikke sokken hihi. Ik heb wel slofsokken bij de Hema gekocht in mt 56/62, waren ietsjes te groot, maar omdat de bovenkant sok is maakt dit niet uit en kunnen ze niet uitvallen.
ik deed eerst ook gewoon 2 paar sokjes...nu draagt ie gewoon sokjes met schoentjes...ook soms in de voetenzak, wnat kan soms nog behoorlijk koud zijn en zijn voetjes zijn echt heel snel koud... Of ik deed sokjes en in de maxi cosi vaak ene dekentje over de beentjes...die koelen best snel af...natuurlijk niet als de zon onwijs schijnt maar bijv als het wat afkoelt
Hier ook de eerste tijd met losse dekentjes gewerkt, dat vond ik het prettigst. Toen het echt warm werd dat een dekentje niet meer nodig was, gewoon sokjes aan gelaten.
Lekker sokjes aan doen, dat zit het fijnst voor mijn gevoel. Ik deed vorig jaar gewoon sokjes aan, en ik had altijd een dekentje bij me voor als het fris werd. Schoentjes zitten zo stug.
Sokken, maillot, dikke wollen sokken ... en slofjes, maar M pas met ruim 6m en T wel wat eerder (maar was vooral omdat we die nog hadden liggen van M). Kindjes die nog niet lopen maar wel schoenen aan hebben, vind ik zo'n maf gezicht (persoonlijk). En volgens mij voelt dat ook een beetje bakstenig (maar dat zullen we nooit weten)
Ik vind persoonlijk alleen een sokje soms nog wel tochten. Dus een lekker leren slofje of een stoffen slofje lijkt mij nu mog wel lekker. Voetjes moeten lekker warm blijven, vind ik zelf ook het prettigst. Schoentjes zijn er hier voor het eerst jaar niet aangeweest.
Toen die zo klein was (dikke)sokjes en oma's gebreide slofjes. Toevallig van de week voor de 1e keer schoentjes gekocht,hij maar kan nog niet lopen hoor maar hij heeft nu maat 19 dus nu vind ik heet wel leuk staan en hij lijkt er geen last van te hebben. Vind die leren babyslofjes ook wel leuk. http://www.littlecool.com/kies-op-categorie/babyslofjes?gclid=CP-hsorS6qcCFZgA3god2F2Zbg
ik heb paar weken geleden van me schoonmoeder , Boumy slofjes gehad, zijn van echt leer. En vind ze goed zitten,rekken goed mee. Maat 19. Maar zodra het warmer word gewoon lekker in z'n sokjes.
Slofjes, ik heb ze van Converse/Replay en Babypaws. Zijn nu nog iets te groot maar ergens in mei moet ze ze wel aankunnen.
In het begin alleen sokjes en vanaf 3 mnd slofjes over de sokjes van die berenvoetjes van de Action. Nu "schoentjes" bij de Wibra vandaan voor een paar euro hebben ze daar leuke schoentjes. Soft schoentjes met soft zool.
sokken of maiilot, en daarover oma's gebreide slofjes, klinkt oudbollig maar ze zijn erg leuk! en ook nog es lekker warm
Je kunt slofjes doen,maar ik heb wel schoentjes.Mijn dochter is wel iets kleiner dan de gemiddeld kind(moet nog kwa kleding naar maat 62 gaan)Maar we hebben van ex collega's voor de oudste schoentjes maat 62 van prenatal gekregen...Misschien moet je daar eens kijken
Ons ventje is ook mini; zit nog steeds in maatje 50 en is 8 weken Al kan hij van truitjes maatje 56 wel aan, maar broekjes 56 zakken van zijn mini billen Volgende week gaan we toch naar de Prenetal, dus dan zal ik daar eens kijken, bedankt! Gewoon sokjes dus, of slofjes, of hele soepele 'schoentjes'. Komt helemaal goed
Wij doen wel babyslofjes aan, maar ook bijvoorbeeld die slofjes die je bij de prenatal bij pakjes kan kopen. Die zijn nu te klein maar tot 3 maanden droeg ze deze vaak Prenatal Babykleding & Peuterkleding Pasgeborene & prematuurkleding (44-62) Nu ook babyslofjes, maar dan een maatje groter.
Hier had ik in het begin slofjes van de Zeeman, die waren leuk en ideaal. Van dat zachte, pluisachtige spul, in het creme en lichtroze met een strikje. Hier deed ik ze dan vaak over een maillot, anders leek het zo kaal.
Hier ook van die hele soepele (slof)schoentjes van de Wibra... Zien er uit als schoentjes maar zijn net zo soepel als slofjes.
toen mijn dochters zo klein waren deed ik ze alleen sokjes aan... maar vaak blote voetjes omdat het net een hittegolf was in de tijd dat hun geboren waren.... toen ze een maand of 5 waren hadden ze allebei hun eerste "schoentjes".... en vanaf toen ben ik er dus ook meer gaan kopen denk dat wanneer ze nog zo klein zijn je voor het gemak moet gaan... zit namelijk toch veel lekkerder een sok of zo'n slofje bij zo'n kleintje...