ervaringen babygym

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vogeltje1, 22 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje1

vogeltje1 Actief lid

12 sep 2008
    257
    0
    0
    Het leek me leuk om voor Sinterklaas een babygym te kopen voor mijn dochtertje. (ze is dan 3 maand dus denk niet dat ze er veel van begrijpt maar ze zal er vast wel blij mee zijn.)

Welke babygym hebben jullie? Bevalt die? Waar kan ik op letten met aanschaffen? Er is zoveel keus!

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik heb er een van Chico, besteld via Wehkamp, was niet te duur en ik hoefde er de deur niet voor uit. Sofie vond hem super, Nina is nog te klein dus hij ligt te wachten tot Nina een maandje of 3 is :)

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik heb een gymini super deluxe van tiny love en Demi vind het nu al helemaal leuk. Er hangen speeltjes aan die allemaal iets kunnen of een geluidje maken. Ze grijpt nu al naar die speeltjes.

4. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben ook de chicco, maar dan via MP in nieuwstaat, zit geen krasje of wat ook op, voor 8 euro :D dat was n leuke deal.
    en prima babygym, hij is echt heel leuk, mijn zoon is er dol op! ik vind het persoonlijk veel leuker dan van die electronische, ik word zo langzamerhand gek van alle melodietjes in alle speelgoed,en helemaal voor een echt klein baby'tje hoor ik liever wat gerammel omdat er kraaltjes in de babygym zitten, dan muziekjes enzo

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    dice heeft zo'n simpele van sesamstraat hij is er hartstikke dol op
    en idd wat jalea zegt tegen woordig zit in elk espeelgoed ding wel muziek
    deze maakt alleen een rammelgeluidje en een piep geluid en zit een spiegeltje op

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre had er zelfs twee! ;) Het was zijn favoriete speelgoed, in de box en in de wipper. Ik had er eentje bij Prenatal gekocht en de andere (van Chico) via Marktplaats. Hij vond die laatste wel het leukste moet ik zeggen.

Ik hing er trouwens ook andere speeltjes aan, zodat het telkens leuk en nieuw bleef voor hem.

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

wij hebben een houten ons zoontje was ook 3 maanden toen die hem kreeg hij vondt hem meteen geweldig

8. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Wij hebben ook die van chicco, de babyjungle volgens mij. Ons zoontje vond hem helemaal super. Nu nog trouwens, maar hij loopt er achter door de kamer heen. Toch een beetje gevaarlijk, maar hij krijgt het wel voor elkaar...

9. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    We hebben er een van Fisher-Price. Best duur, maar het geld helemaal waard. Mijn zoontje vond baby gym vanaf 3 maanden erg leuk. En hoe ouder ze worden hoe meer ze ontdekken in dat ding. Helemaal leuk!

10. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Wij hebben er eentje van Playskool en Thor is er echt dol op. Met 3 maanden lag hij er wel ruim een half uur gefascineerd heen te kijken :) , vind dat best wel lang voor zo'n baby'tje.
    Nu kan hij er zelf aan en slaat hij er steeds tegen, vindt het geweldig! En hij kan er ook heel leuk onder in slaap vallen: zet je het muziekje aan als hij moe is, dan steekt hij zijn duimpje in zijn mond en hij is weg :)

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik had er eentje gekocht in een tweedehands winkeltje, zag er nog uit als nieuw, voor 5 euro. Hij vond het wel leuk, tikte tegen de diverse speeltjes aan die je ook weer kon verwisselen.
    Toch ben ik blij dat ik geen nieuwe gekocht heb, Jesse heeft er maar zo'n twee maandjes redelijk mee gespeeld, daarna greep hij liever naar speelgoed om hem heen.

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra is helemaal fan van haar Dirk de Draak babygym! Ze kon er eerst wat minder mee, maar ik heb een van de draakjes wat lager gehangen, en nu mept ze er vrolijk op los. Arme Dirk, hehe ;) .

13. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    wij hebben een chicco babygym
    ze is nu 7 maanden we hebben hem gekocht toen ze 3 maanden was en ze vind het nog steeds leuk als ze in de box ligt
    ze slaat ertegen aan en dan gilt ze het uit van plezier
    dus het is zeker een aanrader om een babygym te kopen

14. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    eeeuuhh..... hoe hang je er wat anders aan....? ik heb nog niet ontdekt hoe ik bij mijn chicco ze eraf kan halen... ik hoor het wel vaker dat het zou moeten kunnen..? of blijf je dan die gele 'riempjes' gebruiken en hang je het daaraan? (goh ik heb opeens een helder moment :))

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Kylian lag er al onder toen hij nog geen 2 maanden was, heerlijk kijken.
    We hebben er 1 gekregen van mijn schoonzus bij zijn geboorte, met beestjes eraan. 1 met spiegeltje- 1 met rammeltje en 1 die kon draaien.
    Aan de zijkanten zaten ballen en knopjes met een piepje erachter.

Al vrij snel begon hij tegen de dingen aan te slaan en dat werd steeds gerichter, aan het eind van de 3de maand draaide hij zich al op zijn zij om bij de piepjes te kunnen en de draai naar zijn buik volgende toen al snel.

Hij heeft er zo tot een maand of 10 echt plezier aan gehad.

Groetjes Anita

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey heeft er een van oma gehad. De Rainforest Luxe Gym van Fischer Price. tot en met 7 mnd heeft hij er plezier van gehad en hij is intensief gebuikt

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Wij hebben hier de rain forrest van fisher price Jaimy is er helemaal gek mee! En als hij wat ouder is kan de boog anders zodat hij er ook zittend wat een heeft. En bij zijn voetjes zit een opstaande rand met speeltjes zodat hij er op zijn buik ook plezier mee heeft.

18. buts

buts Lid

29 sep 2008
    89
    0
    0
    de chicco, en je zult verbaasd zijn dat ze het sneller door hebben dan dat jij denkt! hier lag ie er al met 8 weken onder en meppen dat ie deed!heb getwijfeld tussen de dure en de "goedkope" maar we zijn inmiddels 8 weken verder en dat ding is nog steeds favoriet! volgens mij maakt het voor het kind helemaal niet uit... ze staan overigens ook in hele goed staat op MP

Deel Deze Pagina