Normaal ben ik heel blij met H&M, vandaag dus niet. Zit al sinds begin april te wachten op een kort donkergroen short. Zou begin Juni binnenkomen. Kijk ik net op de site. Staat er dat hij pas begin/midden Juli binnenkomt.:x Ik dus bellen. Krijg je te horen; "Sorry, hij is uitverkocht." Uhhh ja, dadelijk al 2 maanden. Waarom wordt hij dan nog wel aangeboden op de site? Weliswaar nu niet meer in die maat, maar dat was een paar weken geleden nog wel het geval. Verleden jaar sloeg ik ook al de plank steeds mis met dit shortje, denk je er lekker vroeg bij te zijn.... Nouja..
Jaaaa herkenbaar! Ik heb het vorig jaar gehad, diverse keren een brief over dat de bestelling nog later kwam...Waar ik dan helemaal kriegelig van wordt als er bij het afrekenen ineens spullen niet meer voorradig zijn, bleh!
Ja dat ook nog eens ja. Maar goed, ik wou hem zo graag dat ik wel wachtte. Kom je er achter dat hij nog eens even een maand later komt. En dan die muts aan de telefoon. Tsja. Niks aan te doen. Zal wel een wachtrij staan. Dikke pech. Grrr :x
Vreselijk. Ik had dat jaren terug eens met kerst, stond bij gegarandeerd binnen voor de kerst. Nou mooi niet dus. Ik bestel echt nooit meer online bij h&m. Je moet ook echt ongelofelijk lang wachten. Nou doe mij dan maar wehkamp, heb je het de volgende dag binnen.
Ik heb dat zo vaak met H&M. Nu ook weer. Ik heb vorige week wat besteld, zou deze week binnenkomen is het ineens veranderd naar volgende week Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar nog steeds bestel, kan beter gewoon naar de winkel gaan, want ruilen vind ik bij H&M ook een ramp als je besteld hebt.
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met de online shop! Altijd wel kortingen te krijgen en heb mijn bestellingen vaak diezelfde week nog binnen .
ik ben gestopt met de H&M. de zogenomede 'nabestellingen'zijn bij mij nog nooit binnen gekomen.. de wehkamp! daar kan je wel van op aan haha!
Ik heb dit ook gehad. Ik ging ergens in maart wat zomer kleren bestellen. Hele normale dingen. Stond er dat het pas eind juli geleverd kon worden. Heb toen naar de klantenservice gebeld dar ik het dan niet meer wilde omdat dan de zomer al voorbij is.
Uhhh wehkamp???? Ik heb daar een keer een jurkje gekocht/besteld in mei en hij werd geleverd in november. Daar bestel ik dus nooit meer iets!!! Haha
Ik heb ook slechte ervaringen met h&m en ben er ook mee gestopt. Ga wel naar de winkel als ik iets wil
Ik moet zeggen dat ik tot op een paar maanden geleden weinig slechte ervaringen met ze had hoor. Tot dat mijn pakketje zoek raakte. Ik kreeg geen excuses, geen sorry, niks. Ik moest het maar overnieuw bestellen en duimen dat het op tijd binnen was. (Waren kleren voor mijn verjaardag).
Ik ben ook niet te spreken over de webshop. Duurt te lang eer de bestelling binnen is. Dan loop ik liever even naar de stad.
Bestel nooit meer bij hm. Bestel je in de zomer de zomerkleding krijg je het in de herfst met wat geluk. Ondertussen zijn er al acties waarbij de kleding goedkoper besteld had kunnen worden. Snap echt niet waarom het bij hun zolang moet duren. Bedoel bestelling naar magazijn, orders worden gepickt, ingepakt en verzonden. Eitje toch
Vind ook dat H&M zijn zaakjes slecht op orde heeft, maar toch blijf ik online bestellen want er is er geen in de buurt Een van de eerste bestellingen waren zwarte schoenen met hak. Eerst een maand gewacht en uiteindelijk kreeg ik bruine platte gladiatorsandalen. Hoe dan?! En toen moest ik dus alsnog die euro verzendkosten betalen (niet dat dat veel is, maar het was hun schuld), schoenen waren uiteindelijk niet meer leverbaar. Gelukkig heb ik daarna zoiets niet meer gehad, maar ik kan me best voorstellen dat je dus niets meer gaat bestellen.
Bestel er ook al jaren niet meer! Duurt allemaal veel te lang. Bedoel je de korte broeken van 9, 95 in allerlei kleuren? Die zijn hier namelijk in de winkel nog in overvloed.
Jeetje, dat is balen zeg. Echt slordig van h&m! Ik herken het gelukkig niet. Ik had eind vorig jaar zelfs een hele goede ervaring met h&m online. Ik had voor een aardig bedrag aan kleding besteld en toen begon 4 dagen later de online sale En 3 of 4 van mijn artikelen waren dus ineens flink goedkoper. Heb h&m toen gemaild en ik mocht de betreffende artikelen hebben voor de sale prijs Heb toen 60 of 70 euro bespaard, dat is wel de moeite!