Hoi meiden, Ik moet dit even van mij afschrijven hoor Na 9 maanden ziektewet door de ziekte van Crohn werd hij afgelopen woensdag spontaan eruit geknikkerd. Donderdag hoorde we dat hij geen recht meer heeft op een WW dus de paniek sloeg toe! Mijn beste vriend die bij KPN werkt trok het zich zo aan dat hij gister direct naar zijn manager is gestapt. Vanochtend belde zijn manager hem op dat mijn vriend naar Randstad moet om alles te regelen en maandag kan hij gewoon aan de slag! We zaten er echt helemaal doorheen, want hij werd de afgelopen 4 maanden overal afgewezen door zijn ziekte en zijn gat in het CV. Met de huidige krediet crisis erbovenop maakte het bijna onmogelijk voor hem om een baan te vinden! En nu als donderslag bij heldere hemel krijgt hij de kans om boven zijn geschatte loon te gaan werken in een functie waar hij alleen nog maar van kon dromen Mijn gedachte draaien overuren uit angst dat er alsnog wat fout gaat, maar in de tussentijd kan ik alleen maar huilen van geluk! (hormonen kunnen zo'n spelbreker zijn ) Liefs, Sam
wat goed! ik heb ook voor KPN gewerkt, de managers zijn erg streng maar er is genoeg werk in ieder geval en ik vond het ook gezellig.
Ja het is bijna onbegrijpelijk dat iemand er zo blij mee kan zijn, maar na 2 jaar aanklungelen zou dit zo geweldig zijn! Hij kan met de bus naar het station (15min) uitstappen en het kantoor inlopen! Daarnaast wordt hij ook nog eens ingewerkt door mijn beste vriend! Nu nog wachten op het verlossende telefoontje voor het gesprek met de zekerheid dat hij maandag begint
Ja we genieten er zeker van! Maandag gaat niet door maar dinsdag om 16.00 het eerste gesprek. We zijn zo hard aan het duimen nu Als hij een baan heeft hoef ik namelijk niet meer extra te werken! Dat betekend dat ik alleen nog maar de 56 uur thuis draai in plaats van daar bovenop nog eens 35 uur buiten huis! bedankt voor jullie lieve reacties!
Geweldig zeg! 'k Weet een beetje hoe 't voelt... m'n man zit ook enige tijd zonder werk en krijgt wel ww maar heel weinig en te weinig om rond te komen. Ik ga nu extra werken zodat we onze rekeningen wel kunnen betalen. Maar 't vinden van een baan... echt hopeloos! Ben super blij voor jullie ook al ken ik jullie niet