Probeer iets met zn 2e te gaan doen en als dat niet werkt, juist even uit elkaar te gaan. Even lekker zelf een weekend uitwaaien om na te denken. Je zal merken dat het daarna weer beter gaat. Ik ben bij ons niet echt het knuffelige type mijn man juist too much en dat botst wel eens dan word ik gek van zijn geknuffel of gekus en dan reageer ik wel eens heel bot. Bedoel het dan niet zo maar komt wel zo over. Ik heb ook echt de behoefte om soms alleen te zijn ben ook wel eens een weekend weggegaan of hij heeft een mannenweekend gehad. Heb zelfs een 9 daagse vakantie alleen gedaan met alleen de oudste dochter en hem samen met onze zoon (die was daar nog te klein voor) thuis gelaten. Hij moest nog werken en zoonlief ging overdag naar het kdv toe of naar oma. Heerlijk. Toch hou ik ontzettend veel van hem en zal er voor mijn gevoel nooit een andere man zijn die zo dicht bij mij mag komen en zo deel mag zijn van mijn leven en zolang ik dat nog aangeef zo af en toe dan is het goed en weet hij waar hij aan toe is. Ik ben dan wel weer iemand die op valentijnsdag een bos bloemen laat bezorgen of zomaar uit het niets een kaartje op zijn kussen leg of een briefje in zijn tas stopt o.i.d.
Herkenbaar ik heb het ook een tijdje gehad dat ik me aan alles irriteerde. Ga eens wat leuks doen met je man even uit die dagelijkse sfeer. Ik zat zelf ook gewoon niet lekker in mn vel en praat met je man wat je dwars zit ga niet zitten mokken dar je man maar moet raden wat je dwars zit want dat werk niet tenminste bij mijtotaal niet man werd er ook alleen maar saggo door haha
Ik ben ook niet zo van het knuffelen. Mijn verloofde wel. Ik moet dus oppassen met afwijzing. We praten daar veel over waardoor we nog nooit ruzies of problemen hebben gehad. Maar goed, wij zijn pas 4 jaar bij elkaar, dus wie weet gaan we in ons 8ste jaar over een hobbel, haha. Ik zou een gesprek aanraden. Probeer te vertellen dat een knuffel veel betekent voor jou, waarom etc. etc. Misschien moet hij even opgefrist worden Succes! x
Vragen om een knuffel Weird. Ik zou een samen een goed gesprek aan gaan want als je zo vaak ruzie hebt en je moet al om een knuffel vragen dan vraag ik me af of het wel helemaal goed gaat tussen jullie.
Hier ook gehad wij zijn meer met elkaar gaan doen, lekker filmpje kijken FF een uurtje boodschapjes doen en oppas voor de kids.. FF wat meer aandacht voor elkaar en nu knuffelen we iedere avond weer,