hahaha, nou, ik maak zijn zolder echt NOOIT schoon! Zijn poppen, zijn verzameling....zijn rotzooi haha
leuke verzameling, getver. fijn dat hij nou eindelijk de auto laat keuren. nu is het nog maar 75 en 90 euro maar zoals al eerder getypt... geen apk = geen verzekering ookal betaal je netjes de premie. als er nu wat gebeurd, of het nou zijn schuld is of niet, daar kan je dan levenslang de financiele pijn van voelen. ik zou dat bedrag ook nooit van gezamelijk geld betalen, laat het hem maar voelen daar waar het het meeste pijn doet... in zijn poppetjes verzameling. Zo heb ik het mijn vriend ook afgeleerd. Die verzamelde parkeerboetes omdat hij te lui was om de auto iets verderop te zetten. Op een gegeven moment was ik het helemaal zat en weigerde ik daar aan mee te betalen. Toen merkte hij het in zijn porto waardoor hij opeens wel de auto iets verder kon zetten.
Let wel, na 3 bonnen wordt de auto uit de verzekering gesmeten. Kan je er dus niets meer mee.Ook krijg je dan een bon voor het onverzekerd op de weg hebben staan van een motorrijtuig, deze bon is 320 euro.
Het ongeluk moet wel door jou veroorzaakt worden. Als jij er namelijk helemaal niets aan kan doen komt je eigen verzekering er niet eens aan te pas, alleen de verzekering van de veroorzaker. Een aanrijding die je zelf maakt, wordt ALLEEN niet vergoedt, als de aanrijding is veroorzaakt door een technisch mankement wat bij de APK opgelost had moeten zijn. na 3 maanden wodt je definitief uit de gehele verzekering gezet, en dan wordt er niks meer vergoedt.
Nou, fijn dat hij het 'licht' heeft gezien En wat een creepy dingen zeg, die poppen. En chucky in huis? Neeeee!
Ha ha! Mijn man precies hetzelfde met zijn auto. Hij heeft hem (gelukkig voor hem!) wel voor de E90,- boete laten keuren!
Leuk ja die poppen. Die pop met die pinnen in zijn hoofd herken ik. Bij ons is die pop een halve meter hoog en staat in onze kamer.... Mijn man verzamelt ook horrorbeeldjes.... En die verzameling die jouw man heeft staan is een kapitaal waard! Ik kan het weten...
@Maud77: Klopt dat het een klein fortuin is. We hebben ook hele exclusive poppen (beelden) Die poppen met de pinnen heet Pinhead. Van de film Hellraiser. Met zo'n kubus die de poort naar hel is ofzoiets haha. Hij heeft in huis nu 4 horror figuren die ieder 250 euro p.s kosten. Zoals een live size bust enz.. Hij spaart dan ook het meest van de film Hellraiser. Dat is zijn absolute favoriet. Tja, en ik ziede waarde er niet van in haha. Vind het maa stomme poppen...maar ach, het is zijn verzameling. Er staan een paar in de woonkamer (waaronder dus zo'n pinhead) Maar de echte griezels blijven boven. En die pop die jullie hebben. Kan die zinnetjes zeggen? Want wij hebben dus die grote (18 inch) in de woonkamer staan.
Is het ook niet zo als je een aanrijding krijgt met iemand die de auto niet gekeurd heeft en het is niet jouw fout en diegene kan/wil niet betalen dat je naar je centen kunt fluiten? Lekker dan als je een aanrijding krijgt met iemand die de auto niet heeft gekeurd (of verzekerd)! Gewoon keuren en anders laten staan. Ook niet echt veilig voor je kids. En stel je voor dat je man een ongeluk krijgt en die raakt invalide. Krijg je geen rooie cent, omdat de auto niet aan de eisen voldoet. Of als een bijrijder invalide wordt kun je je hele leven blijven dokken......
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor Pruts27 Ik weet wat de gevaren kunnen zijn. En mijn kids komen dus niet de auto in. Hij rijd er elke dag mee naar zijn werk. En ik hoop echt van harte dat er niets zal gebeuren. Maar goed, hij heeft vandaag de kans om een afspraak te maken. Doet hij dit niet vandaag dan heb ik dit morgen gedaan! En al moet ik de auto erheen duwen (aangezien ik geen rijbewijs heb) dan doe ik dat!
Hou op over Pinhead,hij heeft ook de dvd-box... Mag hij alleen kijken als ik er niet ben,gruwelijk! Onze Pinnie spreekt niet, (of wel,het interesseert me niet,ik vind hem eng...)weet alleen dat hij 250 euro heeft gekost. Volgens mijn man iedere cent waard Tsja....mannen...
is het een beeld? (steen) En kocht hij dat toen incl. een certificaat met handtekening? Daar van zijn er niet meer dan 1500 wereldwijd gemaakt. Wij hebben er ook 1 haha. Hij is inderdaad 250 euro, maar mijn man had nog al massel via ebay. Daar stond hij op met een startbod van 1 euro. Heeft 'm uiteindelijk 46 euro gekost inplaats van 250 haha Man die 'm verkocht kon wel janken....hij probeerde in eerste instantie ook uit de koop te komen. Hij wou 'm gaan verzenden, maar mijn man vertrouwde dit niet (raakt wel eens wat zoek tijdens verzenden he) en heeft 'm in dordrecht opgehaald. Tja, je moet er wat voor over hebben he
Ja,zo 1 is het! Collectors-item hè... Man is er zo trots op hahaha! Wat een idioot dan die hem verkocht heeft! Nou ja... de grootste idioot zit s`avonds bij mij op de bank,die heeft er 250 euro voor betaald
Garage bellen..of ze de car kunnen komen halen voor keuring... Rijd ie er gewoon in rond? Dan is ie ook niet verzekerd..wat als iemand, incl. hij zelf of jou en/of de kids schade toe brengt met de auto? Dan zegt de verzekering...sorry je heb geen gekeurde auto we betalen nix uit! Dan ben je veeeeeeeeeeeel verder dan die paar suffe boetes! Doen hoor! er kan ook iemand anders zijn die hem aanrijd (hope not!)