boos op mijn moeder

Discussie in 'De lounge' gestart door Crazycat, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nee dat wil ik zeker niet !

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ben ik het helemaal mee eens. Laat ze lekker de rambam krijgen!

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    idd ik heb nu iedereen tegen me
    me moeder zusje vader nichtje oom tante ..
    en ik word er moe van ..

het trekt heel veel energie van me !
    zit er zeg maar best doorheen

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Wat een nare vriendin is dat, brrr krijg er de kriebels van... Ik kan me voorstellen dat dit je pijn doet, sterkte ermee!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

dan is het nu duidelijk toch gewoon niets meer van je laten horen. iedereen van je fb hyves en weet ik wat af gooien en ze echt bannen uit je leven

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wat een rare situatie!
    Ik denk dat ik ook heeeeeel boos zou zijn op mn moeder! En dat zou ik dr laten weten ook!

Laat ze lekker allemaal in hun sop gaar koken en houd de eer aan jezelf!

Sterkte!

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten met mijn moeder. Gelukkig heeft ze toen hulp gezocht en hebben we nu weer contact. Moet wel nog steeds op mijn tenen lopen maar er is minder "gezeur"

Jij en je gezin zijn het belangrijkst! Ik snap niet dat ze uberhaubt "vriendinnen" is geworden met die persoon A. Dat doe je je eigen kind gewoon niet aan. Dat gedoe met je Oma dat vind ik wel zo in triest. Kan iedereen wel roepen je staat op eigen benen en er rijdt een trein maar je hebt het al meerdere keren aangegeven dat je graag zou meerijden. Ik kan er met mijn pet niet bij. Echt niet! Jaloers wezen op de andere kant van de familie, dat zit volgens mij wel overal lijkt het wel. Word er ook zo moe van, durf gewoon niets meer te zeggen tegen mijn moeder over mijn schoonouders.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja ik krijg er ook de briebels van ben ook bezig iedereen eraf te gooien

wat een gedoe

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gewoon doen hoor verbannen die zeikerds focus je lekker op leuke mensen!! en laat je niet beinvloeden door deze nagatieve ellendige mensen!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat klote voor je zeg :( En vooral dan nog dat ze iedereen aan hun kant krijgen. Sorry hoor, maar er zitten toch altijd 2 kanten aan een verhaal? En dat willen ze niet aanhoren? Dom volk.
    Die snappen niks van het leven, bah!
    Ik snap dat je er doorheen zit, het is niet niks.
    Ik word altijd zo boos van mensen met een bord voor hun kop, en wat je ook zegt en probeert uit te leggen, het dringt toch niet door. Die mensen heb ik achter me gelaten, maar met je familie is dat natuurlijk niet zo makkelijk.
    Ik ben bang dat je moeder toch alleen zichzelf hoort.
    Sterkte en geniet in elk geval van je lieve dochtertje, je man en je schoonouders.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik loop al 2 dagen lang met erge hoofdpijn ! puur omdat hun dat doen zo!

12. HOG

HOG Niet meer actief

Oh mijn god. Wat een ongelooflijk verhaal. Ik vind het echt erg voor je. Ze lopen gewoon over je heen! Je moet echt goed je grenzen gaan trekken en assertief worden, focussen om de mensen die wél goed voor je zijn. Hopelijk is je hoofdpijn snel weer over.

Deel Deze Pagina