Boos op restaurant!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mesaana, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Volgens mij schreef ze al Winnie the Pooh dat het doordat het een bedrijfsetentje was je geen keuze had en ik begreep uit haar verhaal dat ze het wel van te voren had laten weten toch?

2. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ja inderdaad, ik had het netjes van te voren laten weten, en er was wel 1 keuze: kogelbiefstuk (rose) en eendenborst (rose)! (dus goed beschouwd geen keuze)

3. Female

Female Niet meer actief

oh maar dan had je toch gewoon aan kunnen geven dat je iets anders wilde? je wordt niet gedwongen hoor in een restaurant...

4. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Dat heb ik dus gedaan, en toen kreeg ik niet iets anders, maar diezelfde eendenborst, nog steeds rose.

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nou wij hebben dus ook eens zo'n bedrijfsetentje gehad van mij man toen ik zwanger was en dat was ook een menu die dus niet aanpasbaar was, behalve als je vegetarier was dan moest je dat een tijd van te voren aangeven..
    Tja je wordt dus niet gedwongen het op te eten, maar je krijgt dan inderdaad gewoon met een beetje pech niets anders..

6. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Het grappige is trouwens dat dat juist is wat me boos maakt! Als ik aangeef dat ik iets anders wil, dat dat dan niet gebeurt, want wat jij zegt, dat is mijn gedachte ook: je zou niet gedwongen moeten worden in een restaurant.

7. Female

Female Niet meer actief

dus je hebt na het zien van die 2 keuzes wel duidelijk aangegeven dat je geen van beide wilde eten?! en toen kreeg je alsnog eend?

dan is het nl echt schandalig en zou ik ook in overweging nemen om nog even een briefje naar het restaurant te schrijven. (kunnen ze er in de toekomst ook wat mee)

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Maar ligt dat dan niet ook aan het bedrijf waar je werkt want als je dan een bedrijfsuitje hebt en je geeft dat door aan je baas dat die er dan voor zorgen dat er voor jou iets anders is... Dan vind ik dus dat het niet alleen aan het restaurant ligt...

9. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Ik snap best dat je het restaurant wilt verdedigen, maar ook de baas had netjes doorgegeven dat er twee zwangere vrouwen en een paar (weet niet meer hoeveel) vegetariers bij waren.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Dus de andere zwangere kreeg ook gewoon dat? en hoe zat het met de vegetariers kregen die wel wat anders? (sorrie nieuwsgierig ;) )

11. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Helaas weet ik dat niet, ik zat niet aan een tafel met vegetariers en die andere zwangere vrouw zat ook ergens anders.. wel een goeie, want dan hadden ze me gewoon ook een vegetarisch gerecht kunnen geven!

Ik zal het eens aan m'n man vragen.

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee hoor verdedig het restaurant niet maar ik kan me er zo weinig van voorstellen omdat ik de baas goed ken en heb zoiets in dat restaurant echt nog nooit mee gemaakt.... Zal het er wel eens met hem over hebben... ;)

13. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tja de baas is niet altijd aanwezig misschien? Bovendien kan die niet alles in de gaten houden dus misschien heeft hij het gewoon niet doorgehad, maar ja das ook maar giswerk natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina