Help wie helpt ons, wij weten het niet meer hoor.... Dus mischien hebben jullie wel een ideetje Brand maar los..... Groetjes Jantina
ik vind een naam die je goed kan uitspreken, niet steeds moet spellen heel handig Ik heb al namen in mijn hoofd, vernoemd naar mijn opa en oma's
Amber en Esmee vind ik geweldig. Mochten wij ooit een dochter krijgen wordt het dus Amber Esmee. Succes!
Onze dochter heet Ismay!(Misschien een tip?)Vind nog altijd een mooie naam...Zoon heet Rowan.....en ja ook wij moeten weer op zoek naar een naam....we weten wat het wordt.....nu de naam nog......
Yuna (Joe-na of Djoe-na) Scarlett (Skar-let) Shadi (Sja-DIE) Namine (Na-mie-nee) Ashura (A-sjoe-ra) Katara Aurore/Aurora
Als't bij ons een meisje was geweesr was het een Lana of Ilana geweest! anders nog Falke Teaghan (Tiegen uitgesproken) Cassiopee
Jeetje wat een aparte namen zeg! Ik heb ook nog een hele aparte, maar die wil ik misschien gebruiken als onze frummel een meid is...
Nou idd namen zat........ maar het is zo onwijs moelijk een kindje een naam voor het leven geven.. pppffff maar ik wil er gewoon echt voor week 30 uit zijn!
Joella Noel Joy Day Senzi Tierra Sierra Siena Angie Jamie-lee Chayenne Genevive Majorie Etc ik kan wel zo door blijven gaan, ik hebn 1001 meisjesnamen, geen een jongensnaam