Welke opleiding hebben jullie hiervoor gevolgd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Maria1983, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik zoek ervaringen en tips van mensen die als hoofd administratie, controller of bedrijfsadministrateur werken.

Ik heb afgelopen jaar (november 2013) mijn opleiding Moderne bedrijfsadministratie afgerond. Nu wil ik een vervolgopleiding gaan doen, maar twijfel tussen een aantal opleidingen.

Ik zou graag in de toekomst meer verantwoordelijkheid willen in mijn baan. Ik werk nu als financieel administratief medewerkster bij een klein bedrijf. Ik wil in het najaar (vanaf september of oktober) een studie gaan volgen, zodat ik mijzelf op kan werken binnen dit bedrijf of wellicht in de toekomst ergens anders aan de slag kan in een baan waar ik meer verantwoordelijkheid heb, zoals hoofd administratie of als controller. Nu heb ik inmiddels verschillende gidsen in huis van opleiders, maar zie door de bomen het bos even niet meer.

Wie van jullie werkt er als hoofd administratie of controller en wil mij zijn/haar werkzaamheden en opleiding vertellen?

2. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Ik werk als Hoofd Administratie bij een bedrijf. Ik werk nauw samen met de Financial Controller en doe zaken zoals de maandrapportage, de consolidatie, de begroting en de jaarafsluiting (voor de Nederlandse vestiging en een stuk voor de belgische vestiging). Vraagstukken van het moederbedrijf beantwoorden en diverse cijfertjes berekenen/verzamelen voor de rapportage. Ik heb als studie HBO Bedrijfseconomie gedaan.

Hopelijk kan je wat met deze info.

3. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Hartelijk dank voor je reactie. Hier kan ik zeker wat mee!

4. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij hebben een eigen administratiekantoor. Ik heb de opleiding spd gevolgd en mijn man heeft accountancy gedaan.

Deel Deze Pagina