Ik vind nu dat je allerlei excuses zit te verzinnen. Voor alles is een oplossing en als jouw man een smoes heeft om iets te doen, kan je toch gewoon tegen je man zeggen, sorry maar ik ben de kast nu aan het opruimen? Het is allebei jullie schuld, niet alleen die van hem vind ik.
Is dit serieus? Ja balen dat er verf op je broek is gekomen. Maar stel je niet zo aan. Ruim zelf die kast op.. Wat je niet kunt tillen kun je vast slepen schuiven of whatever, zet het ergens op de overloop neer zodat hij het savonds wel moet wegzetten waar hij het wil hebben.. Niet zo aanstellen.
Als mijn man niet naar mij zou luisteren wbt het opruimen van de kast zou ik mezelf niet laten kennen. Ik zou alles er uitslepen en mijn troep opruimen. En die van hem zou ik voor/op z'n bed zetten, dan moet 'ie er wel een andere plek voor zoeken. Echt, ik zou er boven staan en me niet zo onafhankelijk opstellen. Je bent een volwassen vrouw en als je man dat blijkbaar even niet kan zijn moet je het zelf gewoon doen!
Ik vind het niet helemaal terecht dat je boos op hem bent. Je bent zelf akkoord gegaan met uitstellen. En ook al had je niet alles alleen kunnen doen, een deel toch wel neem ik aan (die pot verf bijvoorbeeld )
tsja ik vind ook dat je overdrijft, kom op.. ik ga ook niet wachten tot mijn vriend ergens mee begint hoor! ik ruim op waar ik me aan irriteer en hij vraagt maar waar ik het gezet heb of ik plant het op zn bureau (zodat hij het wel op moet ruimen, anders kan hij niet bij zn laptop )
Ik zou ook boos zijn, maar eerlijk gezegd zou dat alleen maar geprojecteerd frustratie vanwege de broek zijn.
Nou rommel maak je echt niet altijd samen. Hier doe ik eigenlijk alles in huis logisch ik ben thuis dus mijn man heeft daar geen omkijken na. Het enigste wat zijn domein is, is de garage en ik zal je vertellen dat het daar verre van netjes is. En als ik hem vraag op te ruimen verwacht ik dat ook van hem. Kok op zeg hij kan wel iets alleen. Misschien zijn die rollen ook zo wel verdeeld bij ts dus snap haar reactie wel
Ik ga niet eens op de reacties in verder. Natuurlijk is dat frustratie met dat hij alles uitstelt en overal onderuit probeert te komen. Ik ga hem niet dwingen, ik ben al zo vaak boos geworden op hem. En ja, er staan flinke spullen in. Buiten die kast moet ook de kelderkast opgeruimd worden, zodat spullen uit die kast in de kelderkast kunnen. Dit heb ik ook al tig keer aangegeven. In de kelderkast staan grote op elkaar gestapelde spullen, dat kan ik met mijn klein armpjes dus echt niet. Dat is voor hem al een pens werk en zwaar tillen. Sorry, maar af en toe staan er reacties tussen.. serieus.. wauw Ieder zijn eigen mening, prima. Maar wel op een normale manier.
Voor de persoon die zegt: gooi het op zijn bed/leg het ervoor, dan móet hij het wel opruimen...... Zo ligt hier dus al steeds al die troep voor het bed op de slaapkamer te liggen. Geloof me; als een man niet wil, dan wil hij echt niet. Koppige luie types kun je soms hebben. Zo ben ik overigens ook, dus wat dat betreft vullen we elkaar wel aan. Maar ik geef altijd waarschuwingen; voor die en die datum wil ik dat opgeruimd hebben, wanneer ik zeg: ik wil het NU opgeruimd hebben, heeft hij dus al geruime tijd gehad om er zelf wat aan te doen maar na NU ligt alles dus in de vuilcontainer. En dat meen ik serieus. Ik heb het maar 1x hoeven doen en het had al succes.
Mijn gedachte precies! Wanneer IK me ergens aan stoor zegt dat ook iets over mijzelf. Spullen die ik niet zou kunnen tillen omdat ze te zwaar zijn (komt weinig voor hier, ben gelukkig nogal sterk) zou ik met behulp van anderen wel verplaatsen dan.
En oja, stel dat ik wel de kast uit zou kunnen ruimen.. en zijn spullen ergens neer zou zetten, dan blijft dat er ook staan. Ook al stapt hij er 20 keer overheen. Het blijft staan. Daarbij moeten de meeste spullen naar beneden gesjouwd worden naar de kelderbox, die ook vol staat
Precies dat dus. mm, goed idee om dat te doen met kleinere spullen die ook al tig keer opgeruimd zouden zijn
Dat deed mijn moeder vroeger altijd wanneer ik niet opruimde :0 Dan kwam zij met de vuilniszak. Eenmaal gebeurde het dus echt en daar heb ik van geleerd hahahaha.
ik was er zelf aan begonnen en had de zware dingen laten liggen kan begrijpen je boos op hem bent wegens uitstel maar je doet zo iets samen had gewoon de lichten dingen opgeruimd en gezegt hij de zware dingen op kon ruimen
Gereedschap wat ik pak en gebruik ruim ik ook op de plek waar het hoort. Kleine moeite en scheelt een hoop ergernis. Maar he poeheee veel plezier met het opruimen van de troep van je man.
Ja daar begin ik ook echt niet meer aan hoor! Ondankbaar werk, want zo leren ze dat toch wel alles achter hun bil aan opgeruimd wordt. Gisteravond heb ik hem ook teruggeroepen om een bananenschil op te ruimen. Hij zou hem gewoon naast de computer laten liggen meuren voor de volgende dag. Nou, no way! Terugkomen - dan maar kinderachtig aangesproken worden - maar je gaat hem wel zelf weggooien. Bekers/glazen heb ik geen bezwaar bij, maar bananenschillen een nacht laten rotten op het bureau gaat bij mij écht te ver. Ook net zo wat betreft het avondeten. Zitten we het avondeten op te eten, staat hij na het eten op, laat zijn bord gewoon staan en loopt naar de keuken om zijn handen/mond te wassen om vervolgens achter de computer te duiken. Nou, mooi niet kwab! TERRRRUGkomen! Wanneer je naar de keuken loopt, neem je wat mee. Wen er maar aan. Er ligt altijd wel wat dat naar de keuken moet en anders kijk je maar even goed rond of er wat anders is dat je kunt doen. Ik ben al een rommelkont van nature, ik heb geen hulp nodig van anderen, ik heb al genoeg aan het opruimen van mijn eigen zooi!
Mijn man deed dat ook heel vaak. Totdat ik hem een keer melde dat ik het opgeruimd wilde hebben voordat zijn ouders arriveerden. Deed hij dit niet dan is het dus blijkbaar afval en kan ik het weg gooien. Een uur voordat zijn ouders kwamen lag het in de container. Sindsdien is het melden ervan alleen al voldoende. Tja sommige vinden het kinderachtig. Ik vind het kinderachtig dat een volwassen vent niet zijn troep kan opruimen.
Oh weer zo een die alleen maar reacties wil horen die in d'r straatje passen... ik vind je ook nogal flauw bezig. Als het je zo ergert maak je zelf alvast maar een beginnetje.