Boos op vriend, terecht? (hij vindt van niet).

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Sommige mensen lezen mijn reacties en die van andere blijkbaar niet goed;) Als iemand het niet met mij eens is, prima.. staat ook in mijn vorige reactie. Maar ik vind sommige reacties nogal kinderachtig, en dan word ik kinderachtig genoemd;)

Fijn dat er dames zijn die mij wel begrijpen, en die ook zo'n vent hebben:p
    Ik ga de tip gebruiken en kieper zijn spullen die hij niet opruimt de vuilnisbak in. Natuurlijk wel pas als ik het al geruime tijd aangegeven heb. Misschien ook maar eens goed, hij bewaart werkelijk alles en niks mag weg haha.

2. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Heb niet alles gelezen.
    Maar ik zou gewoon nu snel een avond plannen om dat samen te gaan opruimen. Dan gebeurd het ook echt.
    Boos zijn heeft niet zoveel nut!

Hopelijk gaat het uit je broek!

o ja.. en de weggeefhoek is erg handig. Er is altijd wel iemand die jullie zooi wil hebben. :D

3. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik zou ook ontzettend boos zijn..

ik zou misschien de spullen die ik wel eruit zou kunnen halen eruit halen en op zijn kant van het bed leggen, zodat hij de kast wel op MOET ruimen om de spullen terug te zetten :p

Even zonder gekheid, erg vervelend.. probeer anders met hem te praten (zonder boosheid) en zeggen dat je er ECHT klaar mee bent en het nu eens gedaan wil hebben.. zonder uitstellen.

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Oh...ik ruim het dan wel zelf op maar dan ook op MIJN manier:D dus tja soms vind hij ff niks terug, maar tegenwoordig pakt hij alles gelukkig wel weer zelf aan;)

5. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik ben allang niet meer boos hoor, gister avond al niet meer:p
    Alles is weer koek en ei, haha.

Ik heb vaker data's gepland. Maar toch gebeurt het dan weer niet.
    Ik heb besloten hem overal op te wijzen, zijn spullen die rondslingeren die ik dan op moet ruimen. nu-uh, dat doet hij zelf maar. Daarom ga ik -na het wel duidelijk aangegeven te hebben- zijn spullen die hij tig keer laat liggen weg gooien. Misschien leert hij zo dat ik het serieus meen.
    Want hoe ik het ook zeg, normaal, lief, boos, zo boos dat ik mijn stem behoorlijk verhef;), hij luistert niet. Dan maar zo:)

6. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Naar mijn idee absoluut niet terecht. . hij heeft je broek niet vies gemaakt punt...

Maar ik zou ook kwaad zijn hahahaha

7. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

25 mrt 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Ik begrijp je reactie helemaal! Misschien is het ook wel onterecht maar helaas zijn we niet perfect;) Mijn vriend is ook zo hoor.. soms breek ik bijna mijn nek over zijn rommel die hij overal laat slingeren terwijl ik dan bijv. al 100 keer heb gevraagd of hij het even op wil ruimen. Dan krijg ik ook altijd te horen dat ie het straks doet waar dus niets van waar is haha. Ik ben daar de laatste tijd heel makkelijk in geworden en als ik echt geirriteerd raak doe ik het lekker in een vuilniszak en zet het gewoon bij het afval. Mannen kunnen soms best koppig zijn en volgens mij zien ze de rommel echt niet dus soms moet je het wel drastisch aanpakken

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou ook boos zijn. Maar ik zou ook al lang de kast deels uitgepakt hebben. ;)

Deel Deze Pagina