Froccella winterjas Leder Paleis

Discussie in 'De lounge' gestart door daphnev85, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hey dames,

Heeft er iemand van jullie een winterjas van Froccella, verkrijgbaar bij het Leder paleis?

Moet je echt 2 maten groter nemen?
    Zijn jullie er tevreden van?
    Is het een warme jas?
    Wat is de samenstelling van de materie binnenin? Zijn het donsveren?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

2. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hai deze jassen kan je ook gewoon in Beverwijk halen veel goedkoper je betaald alleen voor de winkelnaam ik heb paar jaar terug daar,ook gehaald wist niet dat im beverwijk halen kon scheelde zo 100 euro

Vind kwaliteit niet zo je betaald meer voor het bond dan de jas

3. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ik wil een echte van dit merk, en geen namaakbont. Ik woon ook in Frankrijk dus ik moet bestellen via internet.

4. erminea

erminea Bekend lid

12 dec 2012
    890
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het is goedkoop wasbeerhond bont uit China. Ze worden daar levend voor gevilt.

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Die van mij komt ook bij een lederzaak weg (weet zo niet welk merk)
    Hij is heeeerlijk warm en loop er de hele winter in rond. 2e seizoen nu en ziet er nog als nieuw uit.

Heb gekozen voor nep bont de reden dat die dieren echt niet op een leuke manier worden afgemaakt. Bont lijkt echt, meerderen beweerden toch echt dat het echt bont was 😁

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik heb een jas van dit merk, valt idd klein. Ik had toen maat 36 kleding maat, maar heb maat 40 van deze jas.

Ik heb even het label bekeken, staat 100% polyester op voor de binnenkant. De jas is wel heel warm en wind dicht. Of het bont echt is weet ik eigenlijk niet :( Hoe kan je dat controleren?
    Edit: ik draag de bontkraag overigens niet. Vond t maar onhandig die lange slierten in m'n gezicht.

Deel Deze Pagina