NEE! Het is dat het te belachelijk voor woorden is, anders was ik hier keihard in lachen uitgebarsten! Wat een mens zeg... Hoe lang duurt dit nog ongeveer? Kan je eventueel niet tijdelijk ergens anders terecht?
oh my god heb met je te doen zeg :s zeer lastige situatie omdat jullie in haar huis zitten denkt ze alles te kunnen bepalen maar goed jullie bepalen nog altijd zelf wanneer de kleine eet en dergelijke .. oh wat moeilijk dit zeg... en dan zon opmerking dan heb je mijn zoon bedrogen komop zeg.. ons meisje heeft ook dingen die ik niet in mij of mijn vriend herken... wij zeggen altijd voor de gein als ze weer eens haar buien heeft dat heeft ze echt van jou hoor maar maken er gewoon een geintje van niet serieus.. moet iemand eens zo zeggen tegen me dan heb je hem bedrogen want hij was zo niet kom effe... hoop dat je het op kunt lossen met haar en nog even uit kunt zingen tot alles opgelost is thuis.. maar ze had je een uur buiten laten staan?? jee ben je ook lekker mee zeg :S
nee je begrijpt het goed !:x mijn bloed kookt over ik heb meteen men meid gepakt ben mat haar naar boven gegaan heb met haar op bed gespeeld en heb sm gelaten voor wat het is ! maar dat was ook geen oplossing want moest ooit wel eens naar beneden he
ik hoop in december een ander woning te krijgen (zal hoogst waarschijnlijk wel ) anders ga ik zelf opzoek naar een prive woning maar uit men eerdere post kun je lezen dat dit niet vanzelfsprekend is ! en tijdelijk ergens anders gaat niet mijn ouders wonen 165 km verderop ! en men mama is ziek en kan dit zelf ook niet aan en voor de rest tjha ken niemand waar we heen kunnen
Ik had toch een steen door de ruit geflikkerd als ze mij niet naar binnen liet! je kind zit daar! Mja, dan schrikt het kind ook weer zo Dus hmm.. Moeilijk...
en dan draai ik op voor de kosten van de raam neen ik denk dat ik maar moet doorbijten ! maar wat is me dat moeilijk !!
ik ook !! haha heb net een huisje gezien 410 euro per maand 4slaapkamers zo effe met mannetje bespreken of dit niet is voor ons
zeker niet onterecht meid! zelf ook een sm die (nu bijna niet meer maar in het begin) zo'n rare opmerkingen kon maken over vanalles en nog wat. Ben toen 1 keer goed uit mijn slof geschoten maar hielp wel. letterlijke woorden: Als je niets leuks te melden hebt heb ik liever dat je je mond dichthoud! deed hier wonderen, succes!
Ik snap het probleem niet zo behalve dat zij bepaalt wat je kleine meid eet en wat niet want daar heeft ze niets op te zeggen
dit gebeurt omdat je je grenzen niet stelt, wees duidelijk, jij bent haar moeder en niet zij. helaas moet je maar al te vaak bij een (klein)kind niet alleen je kind maar ook je omgeving opvoeden, en dan doel ik op je grenzen stellen, je schoonmoeder komt hiermee weg omdat jullie het toelaten en het maakt het extra moeilijk dat jullie bij haar inwonen. zij zal zich dan eerder ergens mee bemoeien omdat ze overal bovenop zit.
Oowja en dat troosten is ook iets voor jou hoor Maar lees net dat ze je buiten laat staan enzo dat klopt niet het licht niet aan de hormonen je sm is volgends mij niet goed wijs
Ow wat irritant zeg! Pff jij bent de mama en jij bepaald hoe je met je kind omgaat.. En die opmerking over dat je je mannetje bedrogen hebt omdat hij zo niet is.. Wat een steek onderwater zeg.. Bluh.. Zoveel mogelijk langs je heen laten gaan meis, pff jij weet wel beter hoe het zit!
*heb niet t hele topic gelezen* ik vind het sowieso altijd een beetje raar, als mensen zeggen dat heeft ze van mij en dat van jou.. t kan toch ook zijn dat zo'n kindje een eigen persoonlijkheid heeft??? niet alles heeft ze toch van iemand........... maar je bent terrecht boos hoor!
grenzen stelllen doe ik heb haar duidelijk gezegd wat kan en wat niet maar dan is het weer ruzie en zou ze me zonder verder woord buiten zetten is het dat dan ?? ik hoop dat we hier snel weg kunnen ! morgen gelijk nog eens bellen naar de gemeente ben het beu !