Boos, verdrietig.. aanbouw buren

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly83, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Ik vind het jammer voor jullie.
    Maar er niet van slapen :(
    Het "nudisten" bestaan is voorbij nu. (sorry is het eerste wat ik dacht) Ik vind het echt vervelend voor jullie maar ik denk dat het allemaal wel mee valt over een poosje.

2. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik word nu wel héél benieuwd naar de situatie. Kun je geen foto maken en plaatsen; misschien dat je dan wat meer begrip krijgt hier (of juist minder ;)). Of blijf je liever anoniem?

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Tja over die ramen... Ik weet niet. Als ik iets zou laten aanbouwen dan heb ik liefst de ramen zo dat ik niet te veel direct zonlicht binnenkrijg, anderen hebben het liefst wel weer direct zonlicht binnen. Die keuze zal waarschijnlijk naar hun smaak gemaakt zijn.

Ik weet niet of je dat zomaar kan laten veranderen? En als mijn buren met zo'n bezwaar zouden komen aanzetten dat ik mijn ramen moet laten versteken dan zou ik toch proberen om de kosten op de buren te verhalen.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het de waarde drastisch zal doen verminderen. Wij zijn momenteel op huizenjacht en komen daarbij woningen tegen die zowel wel als geen vrij uitzicht hebben, en ik merk zeer weinig in de prijsverschillen. Prijsverschillen zitten hem met name in de locatie, de opp van de woning, de opp van de kavel en de afwerking van de woning. Maar het ligt er natuurlijk enorm aan hoe het precies gesitueerd is. Moeilijk om daar een voorstelling van te maken via het internet.

Ik kan me in bepaalde gevallen wel voorstellen dat dit erg zuur is. Maar nogmaals, erg moeilijk voor te stellen :) Feit blijft dat jullie het wel vervelend vinden. Ik zou inderdaad wat bomen gaan planten. Vind sowieso een tuin met veel bomen erg prettig aanvoelen :)

5. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Bedankt voor de reacties, het was vooral ook bedoeld om even lekker van mij af te schrijven. Ik kan moeilijk eigenhandig de afbouw gaan afbouwen ;) Vanavond zal ik heus wel weer lekker slapen maar de eerste schrik vond ik heftig (en dan zijn we nog niet eens nudisten :p ) Ik ga op zoek naar mooie bomen en er een mooi groen plaatje van maken! Wennen zal het zeker maar snappen doe ik het nog niet. Het topic mag op slot...

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ok, ok, misschien wat te snel gereageerd maar dit was wel mijn eerste reaktie eigenlijk.
    Ik kan er wel inkomen dat je het vervelend vind van die aanbouw maar je had er waarsch niets aan kunnen doen. En eerlijk gezegd zou ik een gesprek met de buren hierover ook niet echt zien zitten, want wat moet je zeggen? Dat je het vervelend vind dat ze in je tuin kunnen kijken? Dan zullen ze je toch zeggen dat ze dat niet doen en dat dat ook helemaal niet de bedoeling was van de aanbouw.
    Maar er zijn al meerdere opties in dit topic naar boven gekomen hoe je het evt op kunt lossen.
    Ik snap dat je hebt gekozen om 'vrij' te zitten en niet voor de rotterdamse achtertuin (al kiezen vele daar ook niet voor, wij wel). Ik denk dat het na verloop van tijd ook wel went en je er niet meer zo druk om maakt.
    Sorry dus voor mijn eerdere bericht. Ik hoop dat je er snel vrede mee hebt.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Oké!

Deel Deze Pagina