Ik ben nu 5+2 dagen zwanger Van de 2e . Hiervoor heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ik niks merkte . Nu heb ik 22 een echo om te kijken of deze zwangerschap wel goed verloop aangezien ik al eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad . Nu heb ik al heel de avond flauwe pijn in me linker lies met velle steken . Ik ben nu dus heel bang dat het kindje niet goed zit ... wie had dit gevoel ook bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap . Of heb je dat ook in een normaale zw ? Ik ben bang en verdrietig . Want mijn lichaam zegt dat het niet klopt . Ik heb al eens een cytser laten verwijderen en die pijn in me lies komen pcies overheen
Nou als je het niet vertrouwt moet je jouw'n vk bellen ... Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet je heel erg mee oppassen, dat weet jij als geen ander toch
Heb je gebeld dan? Anders ging ik naar de nightcare en zocht ik een andere vk. Dit moeten ze bij jou serieus nemen hoor!
Jeetje wat naar zo'n gevoel van onzekerheid. Mochten ze in het ziekenhuis toch geen echo willen maken dan zou ik desnoods een verloskundige zoeken die naast haar werk als verloskundige ook pretecho's maakt. Ik heb er eentje gevonden, dus mocht het niet lukken een echo in het ziekenhuis te krijgen dan kan je me een pb sturen, dan geef ik je het adres. Ze zitten in Brabant.
Succes! Hoop dat je goed nieuws krijgt Ik had geen klachten bij mn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dus toen we tijdens de echo zagen dat het in mijn eileider zat, waren we echt enorm geschrokken.
Bij mijn eerste buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook niks gevoeld . Daarna wel een cyster gehad wat erg pijn deed . En ik het idee altijd heb dat het komt doordat het vruchtje niet goed weg gehaald is
Succes meid! Goed dat je terecht kan. Weet je wat je kan verwachten met dit termijn? Want een kloppend hartje hoef je nog niet perse te zien he ...
Ik herken de pijn wel die jij omschrijft. Was ook bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar zit gelukkig allemaal goed. Hopelijk is er een mooie zwangerschapsring te zien in je baarmoeder. Succes zometeen!
Dankje dames! Er zat vocht in me eilijder dat voorzaakte de pijn Vruchtje was net te zien op de juiste plaats