De titel zegt het al. Tijdens het koken rook de spek wat ranzig, ik twijfelde, maar had geen tijd om terug naar de winkel te gaan en heb het toch maar gebakken. Na een paar happen te hebben gegeten vond ik het echter zo anders smaken, dat ik het alsnog heb weggegooid. Mn man heeft wel alles gegeten. Wat denken jullie, gaan we hier vannacht nog spijt van krijgen? Ik heb op zich vrij snel last van voedselvergiftiging, dus maak me nu een beetje zorgen (heb morgen een hele drukke dag en kan geen nacht boven de wc hangen erbij hebben).
Volgens m reageert je lichaam snel op bedorven voedsel... Maar je hebt maar een paar spekjes op? Zal denk ik wel meevallen dan.
Ja, wat wil je nu voor antwoord horen? Vraag het aan je eigen lichaam zou ik zeggen...(nee dan krijg je geen antwoord, net zo goed als wij geen antwoord kunnen geven hier)
was het een hele sterke lucht? want dan zal het wel berenvlees zijn geweest en daar word je niet ziek van
Haha, moest wel lachen om de titel.. Je hebt het verhit, ik denk dat het wel mee valt. Laat je ons nog even weten hoe het gegaan is
Waarom eet je iets dat stinkt én je snel last hebt van voedselvergiftiging? Ik hoop voor je dat je er geen last van krijgt!
Zal wel van een ongecastreerd varken zijn geweest, dat meurt altijd, soort ranzige zweetlucht. Verder niks aan de hand.
Dit vroeg ik mezelf dus ook af. Zelf ben ik 2x ziek geworden van kip dus nu eet ik voor de zekerheid geen kip meer..
Hier ook weleens gehad, is spek van ongecastereerde varkens. Dat stink behoorlijk maar ziek zal je er niet van worden. Volgende keer terug naar de winkel ermee
Als voormalig varkens slachter zeg ik nee en als je al voedselvergifting had gehad dan was het binnen 3 uur al op komen zetten. ....en idd berenvlees smaakt altijd anders dan vlees van een zeug.
succes snachts. Ik heb vandaag zoiets gehad. Ik heb beschimmelde broodjs opgegeten bahh (zonder het te weten natuurlijk). Het was niet veel, maar mijn man vertelde het me en hij waarschuwde mij niet. Ik ben misselijk als ik aan schimmels denk.
Hmmmm, misschien was het idd van een ongecastreerd varken. Daar had ik nog niet aan gedacht (hoop hoop hoop). Het was een geur die spek op zich wel vaker kan hebben, maar dan 100x zo sterk. Het hele huis meurt er nog naar, bah. Waarom ik het vraag? Ik hoopte stiekem dat iemand zou zeggen, nee hoor van iets dat gezouten en gebakken is kun je nooit ziek worden . Waarom ik het heb gegeten, tja.. Ik houd niet van eten wegggooien en mn man hield vol dat het best meeviel. Als er dan zo'n bord voor me staat, voel ik me toch verplicht om tenminste een paar happen te nemen. Ik voel me nu (nog...) redelijk. Verbeeld me wel dat ik een beetje misselijk ben, maar dat komt misschien omdat ik er steeds aan denk en het huis zo stinkt. Ik at het zo rond 19.30 trws. Ik zal morgen middag wel even een update geven, morgenochtend ben ik heel druk op werk.