@ marian, wel degelijk dat je terug kunt gaan als artikelen binne een beppalde tijd in de aanbieding zijn! Wij hebben een filmcamera ooit gekocht bij de mediamarkt! En die was 1.5week late rin de aanbieding, we zijn terug gegaan en hebben het verschil terug gekregen! maar ik ga zo bellen... ik ga me best doen in ieder geval!
Daar had ik nou nog nooit van gehoord! Maar die ga ik proberen op te slaan in mijn geheugen voor zover dat kan met mijn zwangerschapsdementie Weer wat geleerd! Nogmaals succes! Marian
wens je ook sterkte maar vrees ook dat er niets aan te doen is. Kijk inderdaad goed de verkoopvoorwaarden na. Maar helaas werkt dat zo met uitverkoop. Of heb je het kamertje vorige week gekocht (dus direct geleverd uit voorraad?). Kijk met beschadigingen moet je altijd direct handelen, tenzij in de voorwaarden stond dat er beschadigingen konden voorkomen. Het is echt heel zuur maar helaas niets aan te doen. Kan in alle winkels voorkomen, ook de goed bekendstaande winkels, maar daar zal het verschil waarschijnlijk kleiner zijn.
Idd anniek hadden wij ook, wij hadden een digitale camera gekocht bij de it's en 2 weken later was er 70 euro korting op, ik ging terug en kreeg meteen die 70 euro terug, echt heel vriendelijk. Heb je al gebeld?
jep hihi sandra heeft het al verteld... ik werd overigens heel netjes behandeld aan de telefoon! en vonden het prima dat ik informeerde,,,
Wij hebben het dit jaar meegemaakt met een airco gekocht bij de lucas klamer, die vervolgens een week later 150 euro goedkoper was. Ik ben een keer teruggegaan (ben normaal niet zo'n held) en kreeg het geld zonder problemen terug. Maar vaak bestel je een kamertje ver van te voren, als je bijv een week voor een aanbieding iets koopt krijg je vaak wel je geld. Anniek, wel fijn dat ze je gewoon goed geholpen hebben aan de telefoon, dat geeft je vaak toch een prettiger gevoel. Groetjes Daphne
hoi ja dat zelfde probleem hadden wij ook kregen geen korting toen we terug gingen eigenlijk zou je zo het terug moeten brengen dan en opnieuw kopen. gr gina
Wij hebben het ook een keer gehad , we hadden net alles voor de badkamer gekocht tegels, bad, w.c., wastafel echt alles. Twee dagen later 10 % korting op alle badmeubelen. Toen ben ik terug gegaan met de bon en kreeg netjes het verschil terug.