Hallo meiden, Ik ben nu 8 weken zwanger en ben al 4 echo's verder, krijg ineens een paniekaanval of dit niet vreselijk schadelijk is voor het kleine garnaaltje ??? De eerste echo was met 7 weken daarna met 7+1 3D voor de predict studie in het erasmus en afgelopen zondag een spoedecho ( was niks aan de hand ) en vandaag weer een echo... Het is allemaal neit langer dan een paar minuten. Wie heeft er ook veel echo's gehad in de prille zwangerschap?
Ik heb vanaf week 7 iedere week echo's gehad t/m week 14. Toen met week 16,18 en 20. Daarna met 28 3D pretecho, week 29 weer en deze week weer want onze kleine laat het gezichtje niet zien. Maak je niet druk, ze doen het echt niet als het niet zou kunnen, geloof me!! Geniet van je zwangerschap!
Oke! bedankt voor je geruststellende woorden, ik ben zo,n stresskip, maak mij constant zorgen over van alles.
Joh ik liep mn controles in Duitsland en kreeg iedere keer een echo. Later ook zwangerschapsdiabetes... dus ik heb heeeeeel veeeeeeel echo's gehad hoor. Geen zorgen over maken. Echo is echt niet schadelijk.
Nee hoor, de techniek is in de loop der jaren enorm goed ontwikkeld! Anders zouden ze er echt niet zoveel doen meid maak je geen zorgen
Maak je er niet druk om, als het schadelijk geweest was zouden ze het echt niet doen hoor. Ik heb vanaf 17 weken elke week een echo gehad, soms 2 keer in een week. En dan vaak ook nog een half uur, tot 3 kwartier. Zeker voor wat jij zegt die paar minuutjes, kan echt geen kwaad. Ik zou haast zeggen geniet ervan, is toch altijd leuk even gluren, maar ja ik weet niet waarom de echo's waren.......