Veel echo's schadelijk ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door flower 27, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hallo meiden,

Ik ben nu 8 weken zwanger en ben al 4 echo's verder, krijg ineens een paniekaanval of dit niet vreselijk schadelijk is voor het kleine garnaaltje ???

De eerste echo was met 7 weken daarna met 7+1 3D voor de predict studie in het erasmus en afgelopen zondag een spoedecho ( was niks aan de hand ) en vandaag weer een echo... Het is allemaal neit langer dan een paar minuten.

Wie heeft er ook veel echo's gehad in de prille zwangerschap?

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb vanaf week 7 iedere week echo's gehad t/m week 14. Toen met week 16,18 en 20. Daarna met 28 3D pretecho, week 29 weer en deze week weer want onze kleine laat het gezichtje niet zien.

Maak je niet druk, ze doen het echt niet als het niet zou kunnen, geloof me!!

Geniet van je zwangerschap!

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland

Oke! bedankt voor je geruststellende woorden, ik ben zo,n stresskip, maak mij constant zorgen over van alles.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Joh ik liep mn controles in Duitsland en kreeg iedere keer een echo. Later ook zwangerschapsdiabetes... dus ik heb heeeeeel veeeeeeel echo's gehad hoor. Geen zorgen over maken. Echo is echt niet schadelijk.

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Nee hoor, de techniek is in de loop der jaren enorm goed ontwikkeld! Anders zouden ze er echt niet zoveel doen meid maak je geen zorgen

6. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Een echo werkt niet met straling he.. Maar met geluidsgolven.. Kan geen kwaad

7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Maak je er niet druk om, als het schadelijk geweest was zouden ze het echt niet doen hoor.
    Ik heb vanaf 17 weken elke week een echo gehad, soms 2 keer in een week. En dan vaak ook nog een half uur, tot 3 kwartier. Zeker voor wat jij zegt die paar minuutjes, kan echt geen kwaad.
    Ik zou haast zeggen geniet ervan, is toch altijd leuk even gluren, maar ja ik weet niet waarom de echo's waren.......

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hier ondertussen 9 echo's gehad en als het schadelijk zou zijn hadden ze het wel gezegt

Deel Deze Pagina