Ik heb al eens eerder een soortgelijk topic hierover gehad omdat mijn dochter het toen wilde laten groeien. Nu heeft ze inmiddels best lang haar en ben ik op zoek naar inspiratie. Het topic liep goed toen met leuke foto's. Ben benieuwd wat jullie met het haar van jullie meiden doen!
Ik krijg mijn foto's nooit geupload op ZP, dus helaas geen foto. Ik heb 'vlechten met daan' op FB, ze heeft geweldige vlecht- en kapselideeën voor meisjes met lang haar. Hier een dochter met lang en veel haar. Ik vlecht het meestal in [na heel veel oefenen ]. Ze is fan van Elza vlecht, of gewone zijvlecht. Vandaag hebben we boven beide oren een dunne vlecht gemaakt, en deze over haar hoofd vastgezet als een haarband. Ziet heel romantisch uit. Deze:
Die is ook leuk!! Vlechten doe ik niet elke dag hoor!! Verder de laatste tijd vaak een paardestaart (hoog) of een schuine, ook leuk.
Deze maakte ik ook vaak, prachtig! Alleen is het haar van D nu te lang en te zwaar voor deze vlecht, dan moet ik het echt heel strak trekken en da vind ze niet fijn, en M heeft nog te kort haar ervoor
Onze oudste heeft nu het liefste een wat speelse knot met behulp van zo'n donut-elastiek. Invlechten vind ik super en de meiden ook, maar ik kan het gewoon niet goed (ook niet na veel oefenen), mijn man kan het redelijk dus mag hij af en toe doen