Leuke ideeen voor actviteiten met dreumes/peuter in Drenthe/Groningen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tanjax11, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanjax11

    tanjax11 Niet meer actief

    Ons kleine mannetje wordt groot en vind het erg leuk om lekker op stap te gaan, en wij ook...maar ik zou graag meer leuke ideeen hebben bij ons in de omgeving om wat te doen...
    Tot nu toe is het vaak de dierentuin (ook héél leuk) maar wil dus wat anders...wie heeft er leuke ideeen in de Noordelijke provincies?
    Ben benieuwd!
     
  2. tammetje81

    tammetje81 Bekend lid

    6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hier een heel succes is, zijn de binnen speeltuinen. In Groningen zit Apekooi.
    In Assen zit geloof ik Ballorig en in Emmen zit ook een ballorig. Onze zoon van 14 maanden vind het geweldig. Verder zit in Drouwenerzand een leuke buiten speeltuin. Is vanaf 1 april weer open. De Jelena's dag entree met gratis friet, frakandellen,kroketten, ranja en ijsjes. Ook een echte aanrader. In Friesland zit Oranjestad.
    O ja in Groningen zit een kinderboerderij met allemaal varkens. Mogen ze ook voeren e.d. Echt onwijs leuk met een leuke buiten speeltuin erbij. Zit bij Kardinge in de buurt.



    En zo zijn er natuurlijk nog veel meer leuke dingen.
     
  3. Storm

    Storm Niet meer actief

    Het Swienenparadies in Scheemda
    Wonderwereld in Ter Apel (zijn wij gisteren weer geweest, hebben abonnement) Gaat mijn zoontje meer om de glijbaan dan om wat anders, maar hij heeft ook een fascinatie voor vogels.
    Emmer Zoo - blijft ook leuk
    Ballorig: Emmen, Stadskanaal
    Kabouterland - Exloo
    Het Sprookjesbos - Zuidlaren
    Duinezathe - Appelscha (maar voor kids onder de 3 lijkt me dat toch nog niet echt geschikt)

    In mei (geloof ik) heb je weer her en der schaapsscheerdersfeesten. Goed de meldingen/posters in de gaten houden. Wordt vaak wel aangekondigd in de regionale (dag)bladen.

    Ennuh: Speelstad Oranje zit in Oranje. Is toch echt Drenthe. ;) In de buurt van Beilen/Smilde
     

Deel Deze Pagina