Boos

Discussion in 'Zwanger worden' started by skay, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis

Dit dus!!
    Meis ik hoop dat je ongelooflijk snel een positieve test in je handen mag hebben en dat jullie een hele mooie zwangerschap mogen beleven. En natuurlijk een wolk van een gezonde baby vast mogen houden!!!!!

2. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Fijne schoonzus heb je zeg! Stress of niet, als ik 100% zeker wist dat zij dat had gezegd, had ik haar daarop aangesproken.

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Bericht verwijderd.

4. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

Jul 28, 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het moet niet gekker worden zeg!
    Wat egoistisch van haar inderdaad... Kan me voorstellen dat je goed boos bent en dit in je achterhoofd blijft spelen.

Ik zou er ook iets van zeggen. Juist zij zou moeten weten hoe groot je kinderwens is, zelf is zij ook via omweg zwanger geraakt.

Tja, geen woorden voor.

5. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Bericht verwijderd.

6. flowerpower

flowerpower Bekend lid

Feb 7, 2011
    557
    0
    16
    Allereerst lijkt mij dat ook al was je schoonzus ,maar een half jaartje bezifg en heeft ze gelogen in het ziekenhuis, niet zomaar IUI heeft gekregen. Enkel wat niet normaal is dat ze aangeeft dat ze liever niet wil dat jullie al zwanger raken voordat ze is bevallen vanwege de aandacht.......
    Ik neem aan dat ze weet dat jullie hier ook mee bezig zijn en dan weet ze wat het is om te verlangen naar een babietje....
    Erg egoistisch van har om dat te zeggen, ik ben altijd van mening dat wat je een ander misgunt warom zou je het zelf dan wel mogen overkomen?
    Ja je kunt best jaloers zijn als een ander iets wel krijgt wat je je zelf ook wenst, maar dat is menselijk...
    Meid ik hoop dat alles snel goed gaat komen voor jou, en wens je snel een positieve test toe!Ik zou dan gewoon haar reactie afwachten hoe ze dan reageert..... dan pas er wat van zeggen mocht dat negatief zijn, uit haar eigen momnd is beter als via iemand nders....

7. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

Jun 8, 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Hee meis...

Het is zeker niet respectvol wat ze heeft gezegd..
    Is niet nodig, mijn broer heeft ook eerder een kindje gekregen met zijn vrouw, maar is wel hartstikke blij voor mij als ik ook een kindje krijg..
    Zij zijn nu overigens bezig voor een tweede, ik zou niet zeggen dat ik het ze niet gun, in het belang van mijn neefje en petekind is het beter van niet.. Maar dit zou ik haar niet op zulke botte manier zeggen..

Ik kan me daarom heel goed voorstellen waarom het jou boos maakt..
    Liegen over de tijd dat je bezig bent om zwanger te worden, is al helemaal niet goed... En samen zwanger zijn is toch fantastisch.. Mij lijkt het leuk als ik samen met mijn schoonzus of vriendin zwanger kan zijn.. Leuk.. Waarom niet, alle aandacht een beetje verdelen, wordt je ook niet moe van al dat gedoe, m.b.t. de vragen en aandacht :)

Ze is heel egoistisch als ze zo denkt.. & als jij zwanger raakt na de geboorte van haar kindje, krijg jij weer alle aandacht, dan wordt ze net zo goed jaloers omdat jij dan meer aandacht krijgt als haar kindje.. Dus eigenlijk slaat het nergens op, als jij jouw kindje krijgt, is jouw kindje tijdelijk veel leuker en mooier en belangrijker.. Dat is altijd..

Alleen ziet niet iedereen dat in, :).

Share This Page