Met of zonder hormonen, ik kan er ook niet tegen als iemand zulke grapjes maakt over mijn zoontje. Ik zeg er dan ook gelijk wat van of maak zo een vergelijkbare grap terug over diegene, waarvan ze wel moeten snappen dat ze het niet meer moeten doen.
Oei oei, hormonen!! We noemen onze kinderen toch allemaal wel eens apen of monsters? Ik zie er echt niets kwaad achter hoor. Ik noem mijn kinderen vaak spoken. Mijn vriendin noemt haar dwarse roodharige peuter chuckie D) en zo kan ik er nog een hoop opnoemen. Daarbij vind ik aapjes heel lief en schattig dus totaal geen belediging
ik noem mijn kinderen ook wel eens appies. en andere zeggen ook wel eens tegen mij "zullen we met die appies hiernaar toe gaan" . ik denk dat het helemaal niet beledigend bedoeld is. als we in de dierentuin zijn zeg ik ook altijd "kijk daar is papa" en krijg dan vaak ook terug. ben er nog nooit boos om geworden omdat ik weet dat niemand de intentie heeft mij te beledigen of kwetsen. is gewoon een flauw grapje. ik zou als iemand zo'n post zou plaatsen over mijn kind dan zou ik een "mooi" plaatje van een aap zoeken op internet en dan er bij schrijven: hé .... kijk eens wat een mooie foto ik van jou heb gevonden.
Zou ik last van zwangerschapshormonen hebben, dan was zo'n grapje het einde van de wereld en zou ik geen contact meer willen hebben. Vervolgens zou ik keihard gaan staan janken omdat niemand mij begrijpt en omdat ik de wereld HAAT.. grrrr...
Meen je dat nou? Ik zou er niks om geven hoor, hij bedoelt het toch niet boos ofzo. Ik noem mijn jongste ook aapie omdat hij zich echt als een aapje aan mij vast klemt De vriend van mijn moeder had laatst op fb voor de grap een dwangbuis voor kinderen gezet en zei dat hij die ging kopen voor als de jongens weer kwamen logeren Ik vond het wel grappig en heb gevraagd of hij er voor mij ook eentje wilt bestellen
Ja stampvoeten dat ik de wereld haat en dan vervolgens huilen omdat werkelijk niemand op deze hele aardbol me begrijpt